Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg syns jeg merker symotomer på at jeg er gravid og jeg har en følelse av det. Jeg har vært gravid før, så jeg kjenner igjen flere ting siden sist. Jeg testet negativt en dag før jeg skulle få mensen for en uke siden. Men jeg tok ikke testen på morgenen som jeg burde. Også fikk jeg blødninger dagen etter. Som kan ha vært mensen. Men jeg blødde ganske lite, trengte ikke å skifte bind mer enn to ganger om dagen, og jeg blødde nesten ingenting eller ingenting om natten. Blødningen varte i 4-5 dager, men de siste tre dagene var blodet mer brunt enn rødt. Jeg har vært småkvalm, trøtt og sliten, har hatt stikkinger i underlivet, menslignende smerter, hatt bekkenplager (det kan jeg fortsatt ha innimellom etter sist svangerskap). Og nå de siste dagene har jeg hatt en rar følelse i magen.. føles litt som jeg er støl nederst i magen og jeg orker ikke å ha på meg trange bukser som strammer over magen. Og det jeg syns er mest rart er at jeg noen ganger kan kjenne noe som ligner på små spark... Det er ikke slik at dette er noe jeg ønsker akkurat for øyeblikket, så det er jo ikke sånn at jeg tror på meg en inbilsk graviditet ellernoe. Jeg kan selvfølgelig ta en ny test, men siden jeg ikke har så mye penger for øyeblikket, passer det dårlig å bruke over 150 kr på en test.
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Magesmerter, menslignende stikkinger nedentil, tisser mye, trøtthet/slapphet og kvalme(hodepine) er klassiske symptomer på graviditet, meeeeen så anbefaler jeg deg å se om du har mulighet til kjøpe en test eller for den delen dra innom legekontoret å få de til å ta testen.
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 tror du er inne på feil forum...men uansett så tror jeg ikke du er gravid..
Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg bare spør her inne siden dere som er gravide kanskje har en litt mer fersk opplevelse av graviditeten enn det jeg har. siden det er et år siden jeg fødte..
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Råder dæ uansett til å få tatt en test på en eller anna måte, for er først da du er sikker... Jeg har tidligere hatt symptomer som er lik med graviditets symptomer men etter å ha tatt to hjemme tester å en hos lege for å være på den sikre side kunne jeg fastslå negativ... Å da hadde jeg alle symptomene men det viste seg at jeg hadde urininveisinfeksjon og omgangssyka.... Hehe... *Doink* Ikke så nøye hvilket forum man spør påigrunn da vi alle er her for å hjelpe hverandre, er vi ikke? Uansett lykke til hva enn symptomene måtte vise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå