Gå til innhold

til dere med ikm uke 42

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt masse murringer siden lørdag kveld, hadde el på søndag, har også veldig ømmebryster..

men kan man få slike symptomer så tidlig? eller er det bare innbilling?

har dere noen symptomer ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det sikkert være at du kjenner. Jeg har også en del småting, men det kan like gjerne være vanlig syklus.. blir spennende å se...

Skrevet

Har lagt merke til med tanke på meg selv, at jeg nå eggløsning kommer så blir jeg oppblåst og har mega graviditets tanker... føler meg uvel trøtt og det som hører til. Men med en gang den er over så er jeg helt meg selv. føler jeg ikke har noe som tilsier at jeg skal være gravid, selv om håper er såå inderligt stort ! Man lurer seg selv litt, det gjør jeg med meg selv !

Gleder meg & gruer meg til IKM neste uke, viss TR dukker opp så er det så ``lenge `` til neste gang jeg skal vente for og se om det er noe som har festet seg... * bah *

Ønsker deg lykke lykke til :D

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~
Skrevet

jeg har ikm i uke 42! Sykt spennende denne pp , da jeg har tatt sprøyte i magen for å få eggløsning.. Har hatt skikkelige murringer fra dagen etter sprøyten, til nå.. Har veldig ømme brystvorter, murringer, stikker veldig i livmoren om jeg eiser meg for fort opp, små uggen til tider, veldig trøtt.. MEN jeg tviler på at jeg er gravid.. Det blir for godt til å være sant.. Men kroppen min er veldig flink til å gi meg forhåpninger iallefall!

Hadde eggløsning i helga, så tror nok det er for tidlig å kjenne symtomer. Er det ikke??

Skrevet

jeg hadde el på søndag og er veldig spent på om det er noe på vei.. tok en test i dag, men den var negativ.. er litt ny inne på disse sidene så jeg spør derfor hva IKM egentilig står for ?

Skrevet

IKM står for 'ikke kommende mens', altså den dagen du forventer den skal komme:) Jeg har ikm idag, kunne ikke dy meg, så tok en test i dag tidlig, men den var negativ:( Men håper - håper !:)

Skrevet

takk for svar :) Da var det som jeg trodde og jeg har IKM neste søndag.. er veldig spent! Lykke til jenter!

Skrevet

jeg har ikm neste søndag, så det er leeenge til..

tror ikke jeg skal teste før det.. må bare smøre meg med tålmodighet!!!

Lykke til alle sammen!

vi får krysse fingra for babyboom:):)

Skrevet

Jeg hadde veldig mensmurringer og ømme bryster da jeg var gravid med lillemann. Har det vanligvis før menstruasjonen, men ikke så tidlig som jeg hadde da, lenge før jeg skulle ha mens. Så var temmelig sikker på at jeg ikke var gravid, men der satt det en liten spire! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...