mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 heisann ser dere har IKM samme dag som meg. har dere hatt EL? og når hadde dere sex? håper turen til praha gjorde godt petrine...fulgt med deg! jeg var gravid forrige mnd men det gikk til grunne tidlig i følge legen..så satser på denne mnd klaffer.. krysser fingrene for oss denne mnd jenter:) <3 klem
Petrine +spire=❤ Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Hei ) Turen var fantastisk. Å få lade batteriene på den måten er virkelig å anbefale ) Tja, har jeg hatt el?? Hadde forhøyet temp i dag så kanskje den var i går. Lettere å se når jeg får måle noen dager til, om tempen holder seg oppe. I såfall hadde vi sex dagen før el. Hadde også sex natten før jeg dro. Blir vel 4 dager før. Så da blir det 4 og 1 dag før. Men alt dette er jo bare hvis el var i går.... Har ikke testet eller el denne pp. Tenkte jeg bare skulle ta det som det kom. Så trist at spiren ikke klarte å klamre seg fast da Ja vi krysser fingrene for at dette er vår mnd!!!!
liih Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Hei, hei Jeg hadde positiv test både i går og før i dag. Tok en til nå og den er fortsatt positiv, så da har jeg vel ikke hatt el enda. Er ikke helt inn i dette her enda, bare 2 pp nå. Leste på pakningsvedlegget at el kommer 12-36 timer etter positiv test, men jeg har lest litt på nettet og da er det noen som skriver at den kommer 24-48 timer etter.. Men hadde sex på lørdag, søndag, tirsdag, onsdag og i dag. Er redd jeg stresser litt for mye med det her, så det skal vel noe til at det klaffer denne gangen.. Men krysser fingrene for at vi får juli-babyer jeg også!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2010 blir spennende å se, hold med oppdatert begge 2.. jeg er i grunn veldig fruktbar..som min mann sier er bare å se på meg..men litt spent..tror jeg stresser for mye med 3 mann..de 2 andre var ikke helt planlagt men veldig velkommne..denne spiren ønser vi. giftet meg i sommer, og minste jenta blir 4 år til sommeren..så jeg synes d hadde vært fint å få de litt samla.. jeg temper ikke og ikke tar jeg noe ELtest..men jeg har nok trolig hatt eggløsning igår..eller onsdag..hatt litt stikkinger og menssmerter som jeg bruker å ha..hadde også el slim mandag og tirsdag...ev onsdag.(tror jeg..) vi hadde sex Lørdag, søndag, mandag, onsdag og igår.....virkelig blitt for mye av det gode som du sier liih87,er ikke bra å stresse med d...og d tror jeg at jeg gjør. om d ikke klaffer og tr kommer den 29/30..så skal jeg og mannen sammen med et vennepar til kiel..helga etter..så uansett har jeg noe å se frem til, koble ut som deg Petrine:) twi twi begge 2...!!!
liih Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å la vær å tenke så mye på det, når det er noe jeg ønsker så sterkt, så det blir litt stress gitt. Har ingen barn fra før. Er bare 2 pp nå, men kjenner at jeg er utålmodig allerede, selv om jeg ikke har noen grunn til det. Jeg sto vel ikke først i køa når tålmodighet ble delt ut.. El var 4 dager forsinket denne gangen i forhold til sist gang (2 mnd siden jeg slutta på pilla, men jeg gikk ikke lenge på de). Da har jeg en syklus på 32 dager. Håper syklusen ikke blir lengre enn dette. Lenge nok å vente som det er synes jeg. Vel, el er overstått for denne gang og 11-12 dager til ikm. Det blir lange dager.. Lever dere som vanlig mens dere prøver? Tar dere ett glass vin eller avstår dere helt fra alkohol?
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2010 hei igjen..da var el-uken bak oss og vi kan se frem i mot IKM..he he.. jeg forsøker også å ikke stresse, som deg liih87, men mannen min sier jeg gjør d...æsj, vil ikke men har vel også ikke stått først i den kø som tålmodigheten ble delt ut forsøker å leve så vanlig som mulig,,..avstår helt fra alkohol, bruker ikke drikke så mye heller...men om d viser seg at tr kommer så skal d bli noe vin kjenner jeg...forsøker å gå en tur daglig, samt stresse minst mulig..selv om d ikke er lett som 2 barnsmamma og i jobb.. jeg har hatt noen stikking og sommerfugl fornemmelser i underlivet..rart, har dere hatt noe sånt? til å med når jeg ikke tenkte så masse på graviditet..kansje d er underbevistheten som leker med meg,for d er jo veldig tidlig..men..hører jo stadig om noen. og med de 2 andre skjønte jeg at jeg var gravid,.veldig tidlig. jaja.. ønsker dere begge en spennende tid fremover..hold med oppdatert!
liih Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Synes ikke jeg gjør noe anna enn å vente. Vente på ikm, vente på el, vente på ikm..Hjelper jo ikke at to av mine beste venninner fødte i forrige uke. Blir ikke mindre baby-sjuk av det Jeg var på hyttetur i helga og da tok jeg noen glass med vin. Prøver å leve som normalt. Har begynt å trene da.. Det kan jo hende det er en spire som har klamret seg fast. Jeg kjenner ingen verdens ting nå. Jeg pleier å ha stikkninger rett som det er, men det har tydeligvis ikke vært tegn til noe. Koselig å ha noen å følge inne her da.
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2010 ja veldig koselig å ha noen å følge..så håper jeg vi alle sammen lader på 1 trimester etterhvert. jeg har hatt mye mensmurringer..og nei d er ikke innbildning..men d kan jo være noe annet som foregår der nede..samt igår var jeg i skikkelig pms humør (stakkars mann og barn..sa jeg var lei meg flere ganger..etter jeg måtte kjefte litt..:/) men er jo veldig tidlig..så foreløpig tenkte jeg bare å gjøre som deg petrine..forsøke å koble helt ut..selv om d er lettere sagt enn gjort. ha en fin uke..dytter denne opp igjen!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2010 dytter denne opp til oss med IKM 28...spennende uke, ønsker dere ei god helg<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå