Gå til innhold

Normalt med bæsj i bleia til nyfødt HELE tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 18 dager har bæsj i bleia ved nesten hvert skift, og vi skifter også oftere nettopp fordi hun har bæsj i bleia. Vet at babyer bæsjer mye, men SÅ mye, er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det her også, mener å huske at det var slutt på det når han var rundt 4 uker...

Skrevet

Mye og mye,,, ikke så mye i bleia her hver gang, men i natt skifta jeg 5 ganger!!!

Mener å huske at det var likt med førstemann, men at det gir seg etter noen uker:)

Skrevet

Å jaaada... Dessverre kan man vel kanskje si :P

Det roer seg som regel litt ned etterhvert, men de første ukene/ månedene er det gjerne myye bæsj, derfor ekstra kjekt med nesten gratis bleier for tida hehe.

Skrevet

Vet ikke hva som er normalt og ikke men er slik her også :P Snuppa er 9 dager gammel, og stumpen jobber aktivt 24/7

Skrevet

jenta vår er 7 uker og har bæsj i bleia 5 - 10 ganger i døgnet ;)

Skrevet

når min lillegutt var på "den aldern" var hver bleie bæsjebleie :-)

Bare vær glad for det du.... :-) Da vet du at "det funker" hvertfall : )

Skrevet

Gutten vår er 11 UKER! Han har stort sett bæsj i bleia til hvert skift. Jeg lyver ikke om jeg sier at jeg har skiftet kanskje 4 bleier på 11 uker uten bæsj. Det er ikke hver gang det er mye da, men alltid bittelitt :)

Skrevet

Samme her, her er det også bæsj i bleia nesten ved hvert skift. Frøkna er 4 uker i dag! Er nok helt normalt, og jeg tenker at det kanskje bidrar til mindre magevondt, jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...