ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Min 3,5 mnd gamle datter gråter alltid når hun skal sove. Jeg har prøvd å legge henne tidlig og sent. Har lagt henne blid og opplagt i sengen slik at hun ikke skal være overtrøtt, men det ender alltid med gråt. Det samme gjelder på dagen- hun sover best på siden og så snart jeg legger henne på siden begynner hun å gråte. Har også prøvd å trille henne mens hun ligger på ryggen, men det ender alltid med gråt. Det var en stund vi kunne legge henne i sengen lys våken og hun sovnet av seg selv. Kan også nevne at hun ikke vil spise før hun legger seg, prøvd både flaske og pupp. Hun må sove litt, så våkner hun og da vil hun spise? Råd mottas med takk. Er det noen andre som har det på samme måten.
HermineL Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 min lille gutt på 1 og halv mnd er akkurat helt lik.han kan være veldig klar for å sove men så fort han blir lagt så tømmer han alle lunger og skriker og skriker. så for å roe han litt sånn at han kan bli litt tungt i øya så dupper jeg smokken hans ned i vann og i munnen på han,for da sutter han på den og "glømmer" å skrike.hender jeg stryker han over panna samtidig for da blir han veldig tung i øya som regel. du kan jo prøve det å se om det hjelper. det hjelper som regel her etter en liten stund med det (hender jeg må duppe smokken noen ganger ned i vann før han roer seg...så må ikke gi opp etter første dupp om det ikke går) du får forteller om det hjelper noe da og lykke til
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Heisann. Har akkurat samme problem. Eneste gangen han faktisk sivner uten skrik er når han skal ha sin første økt i vogna på morgnen. Da sovner han momentant i vogna på vei ut og sover fra 2-4 timer, men så er det over. Han må vugges på fanget i søvn, og må bli sovende der ellers våkner han. Sovner aldri av seg selv ellers. Har prøvd å legge han uten rugging, men ender bare med skrik, og han gir seg ikke. Har ikke hjerte til å la han skrike mer enn 2 min. Han får mme hele dagen og kvelden, men må sovne til puppen om natten. Har ikke melk som han blir mett av så holder på å bare gå over til mme helt, men det er jammen ikke lett på kvelden ved sovetid. På dagen nekter han å ta pupp. merkelige greier.
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2010 Hei og takk for tips. Prøvde vanntipset, men det fungerte ikke. Har fått samme tips før, men dyppet i maltekstrakt. Det virket heller ikke-, Det er bare å prøve å unngå at hun blir overtrøtt, og hjelpe henne til å sove hvis hun er trøtt. Det er forhåpentligvis en fase som alt annet. Har tilbydt mme av frykt for at jeg ikke har nok melk, men hun vil ikke ha det heller. Vil ikke ha noe dersom hun er trøtt. Katta, forresten så hyggelig å høre fra deg. Jeg ser der er hyggelige nyheter for Meg og lille snuppis på Bli Gravid sidene Ble veldig glad for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå