Gå til innhold

?Presentasjonstråd?

Anbefalte innlegg

Navn/Nick: har4barn!

Alder: 34

Sivilstatus: Gift

Yrke: Lærer

Termin: 13.mars

Barn fra før: jente 99, jente 01, gutt 04 og gutt 08. Kommer en gutt til i mars:)

Prøvehistorie: nr 1: 6.pp, nr 2: 1.pp, nr3: 1.pp,( nr 4: 1.pp - mistet i MA uke 18. Ny nr 4:9.pp - Ma uke 8.)

nr 4: kun en mens etter utskrapning

nr 5: 3.pp, men første runde der jeg kjente at kroppen fungerte etter pilleslutt igjen.

Har vært kjempeheldige!!

Fortsetter under...

Navn/Nick: Sove<3glad+jente+aprilspire

Alder: 24

Sivilstatus: Forlovet

Yrke: Resjepsonist

Termin: 23. April

Barn fra før: Ja en datter på 5 år ;)

Prøvehistorie: 1. jenta vår kom etter et par glemte p-piller. Unge, men vi klarte å komme oss gjennom det. Nå var det på tide hun fikk søsken, og denne gangen sluttet jeg på p-piller i juni, og spiren satt på første pp. ;) Vi gelder oss like mye som gjorde for 5,5 år siden.

Navn/Nick: Titti*spireImagen*

Alder: 35

Sivilstatus: GIft

Yrke: barnevernspedagog

Termin: 20 februar

Barn fra før: nei

Prøvehistorie: Prøvere siden mai 08. SA i oktober 08. Utredning - henvist til riksen for ivf. Første ICSI forsøk i mai 10 ga oss spiren i magen! Tett oppfølging pga diabetes, og alt ser bra ut i magen=)

Navn/Nick: Linda / Freba

Alder: 35

Sivilstatus: Gift i 5 år

Yrke: bankdame

Termin: ca 25 april

Barn fra før: Ei lita sprø jente på 2 1/2 år

Prøvehistorie: Første jenta satt på 1 pp og den i magen satt på 2 pp. Føler meg veldig heldig og priviligert!

(Synes forøvrig at hun over burde kalle babyen "Mikke Mus" :-) Datteren min mener at babyen skal hete Ollive (ja - uten r) uansett om det blir gutt eller jente.... )

Navn/nick: Enwr

Alder: 36

Sivilstatus: Gift

Yrke: Billedkunstner/Lærer

Termin: 27 april

Barn fra før: nei

Prøvehistorie: Vi har ønsket oss barn lenge. Hadde 2 SAer i 2009, og kroppen trengte ett år på være klar igjen. Nå ser alt bra ut, og vi begynner å tørre å glede oss.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...