Gå til innhold

har noen opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

i dag har jeg vært på sykepleier konferansen for studenter og koste meg virkelig med foredragene. noen som var der? etter et kjempe interessant foredrag som jeg virkelig holdt på å tisse på meg mens jeg satt helt facinert å høre på, fikk jeg kjempe smerter da jeg reise meg opp for å gå på toalettet. jeg hadde mye smerter i magen, magen var helt hard, jeg var kvalm og hadde en intens smerte nederst på venstre side i korsryggen. dette roet seg noe da jeg hadde fått vært på toalettet, men kommer fortsatt i tak nå når jeg er hjemme.

mini i magen er like sprelsk som alltid, og har ikke merket noe unormalt ellers bortsett fra disse takvise smertene nederst i vense korsrygg. er i dag 33+3, noen som kjenner seg igjen? eller vet noe om hva dette er?

takker så mye for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Ja jeg har hatt denne opplevelsen flere ganger i løpet av siste to mnd (er nå 36+1). Det jeg fikk beskjed om, er at det i denne perioden er økt press på urinblæren, og dersom man da holder seg lenge, kan det oppstå smerter både i blæra og i korsryggen. Legen min sa i hvert fall at det var helt ufarlig:) Men dersom det fortsetter slik over flere dager, ville jeg etterhvert fått sjekket urinen for en evt. innfeksjon.

Håper det går bedre snart!:)

Skrevet

tusen takk for svar =) ble litt beroliget nå. smertene har gitt seg nå, nå er det bare sparkene til lillegutt som gjør vondt! haha! men, håper det ikke kommer så ofte fremover for dette var ubehagelig!

skal til fastlegen i morgen og ta en urinstix for å utelukke en UVI, alltid greit å være på den sikre siden =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...