capric Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Akkurat som jeg ikke har nok bekymringer fra før da jeg begynte å blø natt til tirsdag. Er i uke 9, og dro til legen som tok blodprøver og sendte meg på ultralyd. Ultralyd viste et levende foster med bankende hjerte:) Så fikk jeg melding fra legen i dag om at blodprøven dessverre ikke viste målbar HCG og at det derfor ikke var nødvendig med flere blodprøver! Legen visste jo at jeg hadde sett et levende forster på tirsdag da blodprøven ble tatt. Jeg måtte selvsagt snakke med han. Han var enig i at dette ikke var mulig, han spurte om jeg var sikker på at jeg hadde sett et levende foster?! Eh ja! Både jeg, mannen min og legen! Og uansett om dette skulle være en påbegynnende SA så skal jo HCG være målbart i 6-8 uker etterpå...? Det hjalp ikke akkurat at jeg blødde litt i dag også...Føler meg utrygg nå til tross for at jeg vet at det er umulig. Legen sa at det måtte ha skjedd en feil på laben! Jeg skal iallefall ta en graviditets test i dag bare for å dobbel sjekke.
capric Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. oktober 2010 Tok en graviditets test nå, Positiv! Så laben har gjort en feil! Ille synes jeg!
Du og jeg, og vi tre ;) Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Herregud, det er jo helt villt!!!! Klart det har skjedd en feil på labben, umulig å se ett bankende hjerte, og ikke ha målbar hcg!! Fikk du ikke tatt noen ny hcg- prøve, og en ny ultralyd?? Det ville jeg forlangt hvis jeg var deg, så du får roet deg ned stakkars deg!! Masse lykke til videre:)!!
capric Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2010 Takk for det:) Ja dessto mer jeg tenker på dette, dess sintere blir jeg! De har jo måttet sendt feil glass, så da er det noen andre som får beskjed om at de er gravid....Veldig sløvt av legen dette da som visste at jeg hadde vært på ultralyd samme dag og sett et bankende hjerte, han sendte meg bare en melding om at det dessverre ikke var målbar HCG så jeg trengte ikke å komme for å ta flere blodprøver, men jernlageret mitt var lavt så jeg måtte ta jern og c-vitaminer i 8 uker da! JA fordi jeg er gravid! Jeg er rolig nå i og med at graviditetstesten jeg tok isted slo ut positivt på urin, da er det jo ikke noe tvil om at dette var en feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå