Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter fødsel var dere ute og gikk turer? Og hvor lange var de?

Dette blir jo veldig individuelt, men er interessert i å høre hva dere andre har erfart! Etter å ha født forrige barn var jeg litt for ivrig og gikk for langt med en gang. Denne gangen har jeg porsjonert det veldig, men lurer nå på om jeg er litt "for" forsiktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk vell tur 2 uker etter ks. pga smerter når jeg er i for mye aktivitet så tar jeg litt rolige turer,,, et par km, et par ganger til dagen her:)

Skrevet

Jeg var ute og gikk tur halvannen-to uker etter fødsel.

Gikk så langt som jeg orket. Første turen ble bare på halvtime eller noe. Jeg dro på en måte så langt som jeg følte jeg kunne orke den dagen. Jeg var to ofte bussen til byen. Men jeg begynte med halvtimes tid. Så etterhvert ble det en time. :)

Skrevet

Hva mener du egentlig?

Jeg hadde en dødfødsel for noen år siden, det var til termin.

Vi reiste på en tur 2 eller 3 dager etterpå, gikk ca 1 times tur i litt terreng. Det skulle iallefall ikke være negativt i f t min kropp?

Skrevet

Jeg hadde keisersnitt, men begynte å gå turer straks vi kom hjem. Første turen var 5 dager etter fødsel og var på ca 1 time. Har gått turer hver dag etter det, og de er sjeldent kortere enn 1 time. Har ikke hatt noen problemer etter fødselen. Var nesten helt immobil måndene før fødselen på grunn av bekkent. Var en befrielse å kunne gå igjen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...