Gå til innhold

Sex med en man ikke elsker,går det an?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eh ja.. Du er litt naiv om du tror at ikke mange menn har sex uten å ha følelser - trodde dette var en kjent sak jeg??? Beklager å si det, men om du har følelser for denne mannen så ville jeg avsluttet det forholdet for du kommer aldri til å få oppfylt det du håper på... Avslutt det og kom deg videre og finn en mann som er forelsket i deg også!!

ja, så absolutt. Mange menn har sex for sexens skyld og fordi det er fint, godt og snilt også, som han sier. Å elske noen er ikke ensbetydende med å ha sex med dem heller, så det går begge veier.

Personlig erfart er det den beste sexen man har med noen man kjenner eller elsker, men det har også mye å si på hvordan og hva slags... forhold, sex og preferanser man har som individ, par eller sexpartnere.

Jeg har opplevd sinnsyk god sex med tilfeldige, og dårlig med en man elsker, og selvsagt motsatt. Det viktigste er innlevelse, en sexpartner som er ekte glad i sex og viser det.

Håper det hjelper deg. Om du lurer på noe mer ifh til hvordan vi menn fungerer ifh sex, så kom med det. Men det er mye individuelt her selvsagt.

jeg er selv ei ung jente å har endel erfaring med tilfeldig sex. både menn å kvinner kan ha sex med personer man ikke har følelser for å det kan være fantastisk sex. noen ganger kan det være at personen man har et forhold til rett og slett ikke kan tilfredstille dine behov.

man må ikke elske noen for å ha sex med personen.

om du har følelser for denne mannen men han ikke har det for deg så kan det nok være at du tilfredstiller hans behov men han vil ikke innlede noe forhold med deg, å om det er det du ønsker, altså et forhold til denne mannen, så tror jeg nok ikke det går rette veien. men ønsker deg lykke til videre.

• 4 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...