LaBellaBella Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hvor mye melk drikker deres småtroll på 8 mnd? Her går det i mye fast føde men også mme. Prøver også vann og av og til med litt eplejuice i men lite populært. Bør mme erstattes med annen drikke på dagtid når de er så store? Noen erfaringer??
Frøken B ღღ Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg sliter også med å få i lisja her nok drikke. Driver nå og prøver oss fram med forskjellige temperaturer på vann og mme, uten å ha funnet fasiten enda. Men jeg har funnet ut at hun heller vil ha den kald enn "babyvarm" Det vi prøver å få til er noe slikt som dette Frokost: 1 brødskive og mme av 90 ml vann Lunsj: Litt frukt og mme Middag Ettermiddagsmat: Frukt/grønnsaksmos og litt mme Kveldsmat: Grøt av hirse eller havremel (kokt på vann, men tilsatt litt mme når den er avkjølt til spisetemp) Det er som nevnt det vi prøver å få til, men enkelte dager er vi heldig om vi får i ho 100 ml mme/vann. Andre dager drikker ho ca 100 ml mme til hvert måltid unntatt middag. I tillegg kan ho drikke vann utenom måltidene. Har funnet ut at hvis jeg setter flaska med vann nedpå gulvet der hvor ho leker så tar ho den og drikker litt innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå