Gå til innhold

Da var det over for min del.......:(

Anbefalte innlegg

Hadde ø-hjelps time på gyn i dag etter forholdsvis kraftig blødning i går. Der fikk jeg ultralyd og det var et trist syn som møtte meg. Det lille hjertet hadde sluttet å slå. Det var bare en sammensunket liten bylt igjen. Jeg har altså hatt såkalt missed abortion. Jeg rakk bare å komme til 8+6... Fikk resept på Cytotec og skal altså ha en medikamentell abort for å støte ut fosteret. Nå bare gråter og gråter jeg. Vil nok måtte bruke en god del tid på å sørge over den lille som jeg ønsket meg så sterkt!

Takk for meg her inne i mai-klubben. Ønsker dere alle flotte, friske sunne babyer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142436499-da-var-det-over-for-min-del/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var veldig trist å høre....Jeg vet hvordan du har det nå....har selv mistet 5 ganger fra 7.uke til 11.uke. Du kommer deg gjennom dette, selv om det er tøft nå. Når man får ting mer på avstand, skal du se det går bedre! Du lykkes igjen!!! Har du barn fra før? Uansett, ta godt vare på deg selv. Stor klem - tenker på deg!

Tusen takk skal dere ha for gode ord! Det er en fin gjeng her i mai-klubben.

Sanna: Takk for at du deler av din erfaring - føler jeg drar god nytte av å høre om andres historier nå for å føle at jeg ikke er den eneste her i verden som har mistet. Vi har 2 skjønne barn fra før - heldigvis! Jeg har stor tro på at vi lykkes igjen, må bare komme oss over denne kneika. Har heldigvis en hel del ting å se frem til i tiden som kommer.

Jeg vet selv hvor viktig det er å ikke føle seg alene når slikt skjer. Man føler at "alle andre" lykkes. Alle forventningene blir lagt i grus.... Da er det godt å høre fra andre og deres erfaringer <3 Du har lykkes to ganger, så ikke gi deg! Kos deg og nyt de to barna du har - det er jo et kunststykke å få to vakre barn!! Naturen ordner opp, selv hvor banalt og utslitt det utrykket er. Det var ikke meningen at det skulle bli denne gangen... Nei, ta en dag om gangen no og fokuser på de lyspunktene du har. Unn deg noe ekstra og plei deg selv godt. Og når tiden er inne så skal du se du har en ny spire - tvi tvi!! *klem*

Annonse

Da er vi i samme båt. Over for meg også;(.Kom til 8+3. Venta nr.3, og hadde ikke hatt noe blødninger før eg i går våkna opp og det var slim med blod i trusa. Fortsatte og blø mørkerødt ut over morningen. LA meg for å sove 4 timer og når eg sto opp kom lille babyen ut. Stor blodkoagel med blank hinne i midten med noe i.

I dag har eg bare vert trist og lei. Hadde liksom begynt å legge planer, sjølv om ein ikke skal det før man iallefall er over uke 12. Så har en alltid noen venner som venter barn rundt hjørne og det hadde vert kos og vert hjemme selv. Men trøster meg med verdens herligste 2 små og en fantastisk mann ;). Så er det jo noe galt med babyen når kroppen skyver det fra seg. Vi får prøve snart igjen.

Lykke til både til dere som har mista og til dere som venter på mai babiser.

Så utrolig trist å høre om dere begge som har mistet!!! Vet hvordan det er, var gjennom det i juli. Det er fryktelig tomt og trist etterpå, og alle drømmene blir brått revet bort.

En trenger tid på å sørge og får å gå videre. Jeg trengte en del tid. Mannen min kom fortere over det, og jeg følte litt på at jeg også burde skjerpe meg og komme over det. Men som mor kjenner en jo hva som skjer på kroppen, går og venter på positiv test, og livet dreier seg veldig om det som skjer i magen. Det er naturlig at en kanskje trenger tid til å bearbeide alt.

Håper dere begge snart blir gravide igjen. Lykke til! Stor klem ffra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...