Bebés'ilvousplâit Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hadde ø-hjelps time på gyn i dag etter forholdsvis kraftig blødning i går. Der fikk jeg ultralyd og det var et trist syn som møtte meg. Det lille hjertet hadde sluttet å slå. Det var bare en sammensunket liten bylt igjen. Jeg har altså hatt såkalt missed abortion. Jeg rakk bare å komme til 8+6... Fikk resept på Cytotec og skal altså ha en medikamentell abort for å støte ut fosteret. Nå bare gråter og gråter jeg. Vil nok måtte bruke en god del tid på å sørge over den lille som jeg ønsket meg så sterkt!
Gil Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Det var trist å høre. Skjønner godt hvordan du har det også, mistet i SA i uke 7+3. Gravid på nytt nå etter 2 mnd og er litt nervøs selvsagt. Håper du kommer inn igjen hit snart. Klem
appelsin Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Uff, det var forferdelig trist... Det er altså en grusom opplevelse å forvente å høre et bankende hjerte, men så er det helt stille... Masse gode tanker og lykke til videre, både med det du skal gjenom nå med det første og tiden som kommer etterpå...
Giinaღ Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Trist lesing. Vet akkurat hvordan du har det. Før jeg fikk sønnen min hadde jeg en MA i uke 10. Hadde vært dødt i noen uker. Det sjokket tok faktisk sin tid å komme over. Alt jeg ville var å bli gravid igjen med det samme. Bruk den tiden nå fremover til å sørge. Det er fryktelig vanskelig å omstille seg tanken på å ikke være gravid lenger og på å starte fra scratch. Uansett, jeg ble gravid igjen etter en stund og da gikk det bra Og det er jeg helt sikker på at det gjør med deg også. LYKKE TIL!!!!
prøverigjen:) Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Uff så trist, føler med deg. håper at du er klar for å bli gravid igjen snart og at du blir gravid fort! hadde en MA selv i juli. Vet hvor tøft det er. bra å få ul fort etter cytotec, hvis du ikke får abortert ut alt må du alikevel ha utskrapning, men tror 90% aborterer på cytotec. klemmer
eka72 prøver igjen Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Kjempe trist å høre...... Føler veldig med dere nå!! Lykke til videre, og ta godt vare på hverandre... Klem
jente_80 Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 og jeg gråter med deg/dere....! Triste greier... og kanskje spesielt når det i tillegg er IVF.... Livet er urettferdig!
Bebés'ilvousplâit Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2010 Tusen takk til dere alle for gode ord - det varmer virkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå