Miessi Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Jepp, jeg føler meg som en kjendis. Fremmede folk på facebook spør meg om jeg ikke enda har født og om når termin er og i tillegg om det blir gutt eller jente. Ikke bare det så ser jeg alle de blikkene jeg får når jeg er i butikken, de tenker sikkert at har ikke hun født enda hun ser jo så sprengt ut. Uff, liker ikke at alle plutselig har begynt å bry seg om meg og mitt liv. Hadde ikke klart livet som en kjendis, man føler så overvåket. Trur jeg holder meg hjemme til termin, orker ikke at folk skal følge med hele tiden. Trur også jeg slutter å skrive noe på facebook og at jeg sperrer chatten der. Tenker meg at folk blir enda mer nyskjerrig men da hører de ikke noe fra meg hvertfall. Noen andre som føler at folk rundt seg er mer spente på når fødselen er i gang en det du selv er?
*herlig* Fødeklar! <3 Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Hei!! Jeg skjønner hvordan du har det,jeg må si jeg har det andre veien..har vært masse syk og er blitt ganske tynn,men magen min tuter og jeg er utslitt bokstavelig talt...hver gang jeg møter noen jeg vet hvem er og sånn,så sier de bare oi,er du BARE så liten og så masse på vei?du må ha det lett...alle tror jeg har det kjempe lett fordi det ikke ser så gale ut..men er sykemeldt med bekkenl. og har i tillegg en for stor baby så.. Ja ALLE andre maser om når babyen kommer hele tiden og sender mld og spør..jeg føler ikke det ikke er så spennende lenger når alle involverer seg.. så jeg prøver og la dagene gå og nyter min datter på 6år som har høst ferie,men har merka at siden jeg ikke tenker på det i hverdagen,så drømmer jeg om det i stedet..har drømt at jeg har fått baby og fødselen i mange dager nå.. =)godt det er flere enn meg hvertfall Trøsteklem fra meg
Miessi Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er egentlig ikke så stor som noen bruker å være, men folk synes tydligvis at nu er det på tide med fødsel. Noen har utrolig lite å gjøre siden det er så spennende å følge med hvordan jeg har det Klæm til deg å
Baby Bliss Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har ikke termin før 17. november, så folk har ikke begynt å mase på meg enda... Men jeg merker at folk stirrer veldig når jeg er på butikken. Kan ikke huske at jeg selv har vært så opptatt av gravide før at jeg ikke klarte å la være å stirre!! Det gjør meg absolutt ingenting, men synes det er fascinerende hvor fascinert noen mennesker blir av gravide mennesker! Så jeg bare løfter hodet, strutter med den stolte magen min og tenker for meg selv at jeg er en vakker kjendis som de bare ikke klarer å la være å kikke på! ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå