Gå til innhold

Har dere kjøpt TFK fra Tyskland?

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å bestille fra kiddies24.no. Jeg er bare litt usikker hvordan det gikk med toll i Norge? Jeg vet at man må betale 25% merverdiavgift og vi slipper å betale tax i Tyskland som er 19%. Det er mye penger å spare. Vi ville bestille begge sportsvogn plus bag, bilstol maxi cosi pebble med pose, bilstol adapter, footmuff for sportsvogn, regntrekk for begge. For alle de tingene blir ca 8000 NOK. Jeg er bare litt redd at det går galt med toll i Norge. Skriv hvis dere har erfering med netthandel. Jeg vet at det er risikabelt med garanti men vi vil ta sjanse. Eller går det å gå i butikk og si at vi trenger så mye og spørre om det blir noe tilbud?

Fortsetter under...

kjøpte tfk vogn fra østerike for to år siden, og multi x bag fra tyskland i vår. ikke noe tull med toll...eller noe annet tull heller. bestilte på nett, betalte via nettbank til utenlandsk konto. henta det på posten noen dager etter. enkelt og greit

Jeg handlet fra Kiddies ifjor, og det ble et rent mareritt! Har sett flere her inne som har slitt med reklamasjoner, og ting som ikke har kommet fra kiddies så JEG skal ALDRI handle mer derifra. De er umulige å disutere med, (selv om en snakker tysk) og svarer veldig sjelden på mail osv når det gjelder reklamasjoner.Det er greit når alt er på lager, og det ikke skjer noe med barnevogna i frakt eller etterpå, men så fort det blir problemer blir de vanskelige å få tak i.. Derimot har jeg kun hørt positive erfariner med å handle fra bikeshop2000.de

Hei!

Jeg kjøpte TFK joggster twist sportsvogn og bag hos www.kiddies24.com. Ingen problemer, det var leveringstid, men det visste jeg om. Ingen toll, men det kom regning på mva som måtte betales før jeg fikk vogna. Sparte masse penger i forhold til å kjøpe i Norge. Vogna ble levert på døra! Kan anbefales!

Fikk sporingsnr, så jeg kunne følge med på hvor vogna var til enhver tid.

MEN reklamasjon vet jeg ingenting om.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...