Foxxy C *fødeklar* Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hei! Noen her inne med erfaringer med akupunktur mot kvalmen? Kaster opp absolutt alt jeg spiser + enda mere hvis jeg blir sulten og begynner aa bli veldig slapp. Pröver aa unngaa aa bli saa dehydrert at jeg maa legges inn paa sykehuset, saa trenger virkelig noen raad!! Har prövd; Spiser lite og ofte ingefär; kaster opp bare mere Har fätt B6 medikamenter av legen; hjelper ikke stort SeaBand; hjalp de förste 12 timene, saa ikke mere Hadde blitt veldig takknemlig for tips!
sprellefant.no Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Var på min første akupunkturtime i går, og merket allerede bedring i går kveld. I dag er det enda litt bedre. Jeg er positiv, og krysser fingrene. Tips fra akupunktøren: SPIS! Heller lite og ofte. Hold deg borte fra meieriprodukter(også ost), da disse forårsaker slim, som gjør at man blir mer kvalm. Drikk gjerne ingefærte. Har hørt om flere som har gode erfaringer med akupunktur for å dempe kvalmen, så det er jo verdt forsøket. Lykke til!
Foxxy C *fødeklar* Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2010 Tusen takk for svar Sprelle! Har allerede bestilt time, fikk time paa tirsdag. Krysser fingrene for at det kan virke noe. Hvor langt paa vei er du? Jeg er mellom 6+6 og 7+6 og har värt kvalm i ca 2 uker, og siste uka konstant med oppkast dagen lang.
sprellefant.no Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er ca. 7 nå, og har vært kvalm i 1,5 uke nå. Har heldigvis ikke kastet opp, men brekt meg med jevne mellomrom, og vært jevnt kvalm hele dagen, med verre bølger innimellom. I dag har jeg fått opp masse slim, akkurat som akupunktøren forutsa, og jeg har faktisk hatt 'pusterom' innimellom, hvor jeg har følt meg fresh! Ååååååå, håper virkelig at dette fungerer - både for deg og for meg! Lykke til!
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Akkupunktur har stoor virkning for min del. Uten nåler er jeg kvalm hele døgnet. Med nåler er kvalmen redusert til et par ganger om dagen. Anbefales på det sterkeste!!!
Peispå! Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 jeg også har hatt grei erfaring med akupunktur! spydde som en gris, og tok mange behandlinger. Var endel kvalm alikevel, men sluttet å spy så mye. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå