-Lykkelig-med junispirer Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Har vært på tidlig ul i dag, og der var det to hjerter som banket:) Visste at muligheten var der da jeg fikk satt inn to egg etter prøverør. Bare smiler her jeg sitter. Etter nesten tre års prøving har vi endelig fått det til, selv om vi måtte ha hjelp da:)
Gil Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Gratulerer så mye. Så heldige dere er. Dobbel lykke :-) Masse lykke til i tiden fremover.
Mage igjen Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Gratulerer så utrolig mye! Forstår godt at du/dere er lykeklige nå ja! Da er det bare til å nyte dagene fremover!!!!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Gratulerer så mye!!! Å se to hjerter slå er helt fantastisk! Er selv så heldig at jeg fikk oppleve det samme for en uke siden, er 7+5 i dag. Dette var vår 4. innsetting, så hvis vi er så heldige å komme i mål denne gangen er alle årene med prøving verdt det! Lykke til videre! Klem fra meg
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Fantastisk!!! Gratulere saa masse! Haaper alt gaar knirkefritt og fint, og at du koser deg stort hele veien med de smaa vidundrene dine!
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2010 Takk for alle gratulasjoner jenter:) Dette blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå