Gå til innhold

Hurra!! Jeg fyller 30 idag!!! Og gaven over alle gaver - de første tydelige spark!!! :D

Anbefalte innlegg

Dagen blir fin den!!! :) Ble vekket med av søte "mamma, maaaamma, maaaaaaaaamma" kall imorges litt før åtte av sønnen min på 1.5! Og deretter delige sjokolade muffins hjemmelaget av mannen min!!! Gudene vite hvor tidlig han måtte stå opp for å bake i morges??? Vi satt og spiste med flagg på bordet og lys på hver vår muffin som småen syns var artige greier - ikke hverdag man får slik spektakulær oppvartning!!! Nå har jeg sittet rolig ved peisen med en kopp te og strikket litt en halvtimes tid og kjent tydelig en-to-tre dult i magen, så en pause og en-to til! :D Godt å være mamma og 30 idag gitt!!! Håper dere alle får en strålende dag!!!! Klem fra meg!

Fortsetter under...

Ååå, så koselig :) Kan du ikke sende mannen din hit for å ha opplæring på min? :) Hihi. Gratulerer såå mye med dagen, og med første spark fra snusket :D Håper du får en flott dag videre :))

Annonse

Tusen takk allesammen for de fine gratulasjoner! Dagen ble fin den!! Og sparkene har fortsatt hele ettermiddag og kveld og nå idag!!! Supergøy!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...