Ays73 Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Har akk kommet meg i uke 6. Begynte å blø veldig i går ettermiddag og det blør jevnt i dag også. Legen sa det var for tidlig med ultralyd for å sjekke dette så det ble tatt blodprøve i dag og skal tilbake på mandag for se om verdiene synker eller stiger. Så svar på om dette er en spontanabort vil jeg ikke få før neste onsdag. Synes det er VELDIG lenge å gå og ikke vite. Er det noen som har opplevd det samme så tidlig? Jeg opplevde noe lignenede med forrige vangerskap, men det var i uke 9. Legen var sikker på at det var en spontanabort da på legevakten og jeg ble sendt til utskraping dagen etter på Ullevål. Da viste det seg at fosteret levde og alt var bra og at det mest sansynelig var tvillinger hvor den ene hadde klart seg veldig bra og fødte da en jente som i dag er 9 år Denne gangen blør jeg ikke på samme måte. Det er mye blod og jevnt men ingen "klumper" (foreløpig) bare noen "slinser" på en måte. Går og er så redd og nervøs nå, så hadde trengt noen svar fra noen som kanskje har opplevd det samme og hva utfallet ble. Er det virkelig ingen annen måte og få greie på dette før det har gått 1 hel uke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå