Gå til innhold

Halloween-fest med kostymer, skal man være noe skummelt, eller kler folk seg ut til hva som helst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"greia" med Halloween er jo at man skal kle seg som noe skummelt egentlig.. siden de sier at portalen mellom "monsterverden" og menneskeverden er åpen denne dagen.. da skal man liksom kle seg ut så udyr ikke kan se hvem som ikke er ekte udyr (eller noe sånt.. har ihvertfall jeg hørt...)

det er den oprinnelige greia... men det har blitt mer og mer sånn at man bare kler seg ut som noe... er jo mange jenter som er prinsesser og sånn på Halloween f.eks.. så jeg tror det har blitt sånn at man kan være hva man vil egentlig...

Ja, var jo det jeg også tenkte, men blir vanskelig å finne skumle kostymer til hele familien. Litt kjedelig å kjøpe helt ferdige også, blir lett et par tusen kroner for en fest vi skal være på et par timer, men kan vel kanskje gjenbruke kostymene en annen gang.

Kanskje jeg kan være Dronning Sonja, hun er litt skummel.

Dere kan bare male ansiktet hvitt, med svarte ringer rundt øynene. Ta på svarte klær, gjerne sy en kappe. Stoff fra Jysk koster ingenting for 5meter. Kjempekult hvis dere matcher hele familien:) Hilsen Halloween-elsker

Kostymer varier veldig. Alt fra flott til ingenting. Utlendingene her bruker ingenting. De går gjerne kvelden før, eller samme dag men etter alle de andre barna. Har lyst på godteri de også, derfor tidlig ute. Ellers så ser de at andre barn får godteri og så går de etterpå. Et år hadde jeg ikke godteri igjen - har du penger da spurte de i fullt alvor!!

Haloween er bare tull - uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...