Gå til innhold

Tatt test, og de viste.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter mye om og men (skeptiske meg) bestilte jeg test fra www.lillespire.no

og jeg har jeg testet med to forskjellige tester

tok en bionexia og en CB+

Bionexia viste positiv :)) men cb viste negativ... så jeg gikk å tok blodprøve hos legen for å måle HCG, og jeg er gravid :)))) weee

ikke langt på vei da, så får se om spiren sitter :))

bra jeg bestilte denne testen selvom jeg var skeptisk :)

kan liksom ikke tro det helt enda, har prøvd i evigheter uten å lykkes, men har denne gangen tatt bidronninggele i 1 mnd også, og nå er jeg altså gravid :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så kjekt <3 Utrolig glad på dine vegne :) Jeg har tenkt på hvor forferdelig glad vi blir når den testen er positiv, nesten litt skummelt hehe =)

Masse lykke til =) Når blir terminen din da forresten?

Skrevet

Gratulerer så masse:D Jeg har akkurat vært inne å handla tester og bidronningsgele på den siden jeg også;)

Hvordan tok du bidronningsgele og skal det være med å øke kvaliteten på eggene? Blir første mnd min med det;) Er inne i 7pp nå når tanta har dratt sin vei;)

Man blir lei seg hver mnd det ikke klaffer, men uansett nå går det som oftes bra til slutt, bare at tålmodighet er en dyd:)

Gjorde du noe mer anderledes denne mnd? Jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det, kanskje ikke henge her så mye før det nærmer seg neste ikm også skal vi på kjærestetur rundt ca eggløsning:p

Masse lykke til med spire i magen, og dette går helt sikker bra;):)

Skrevet

takk :))

ja det e helt uvirkelig.....

har ikke fått noe eksakt termin dato enda, men siste mens var 14 sept :) vet ikke hvordan jeg regner det ut :P

men skal tilbake til legen for å ta nye blodprøver for å se at hcg stiger som normalt, så går utifra de regner seg fram til en termindato for meg :)

Skrevet

takk takk :)

er helt i skyene her jeg sitter :))

jeg tok bidronning gelen helt som vanlig tror jeg :P to for dagen.

jeg prøvde også å ikke tenke på det så mye, men heller tenke at: skjer det så skjer det ;)

lykke til med prøvingen din ;))

sender masse babystøv til dere alle her inne :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...