*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har aldri så kalde føtter som hvis jeg har ullsokker ren ull, ullvang, rett på huden. Jeg MÅ ha en bomullsokk innenfor, hvis ikke så er beina mine som istapper. Inne som ute. Flere som har det sånn? Går litt bedre med blandingsull, som trysilsokkene eller ulvang. Men også der har jeg en tendens til å bli kald.
Babyønske �� Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har også dårlig effekt av ull rett på kroppen. Jeg er frysepinn og lager lite varme selv, er f eks alltid kald på føtter og fingre, fryser mer eller mindre alltid. Jeg må ha lag på lag, og syns det fungerer bedre med bomull innerst og så et lag ull utenpå der.
Maddi Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Da er vi 4! Virker nesten som om kulden kommer innenfra... :oP
Gjest irismor Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 På en måte. Kan ikke ha hjemmestrikket 100% ullsokk eller 100% ullsokk rett på foten, blir iskald. Ettersom vi jakter mye og da er det viktig med rette sokker så har det blitt østerdalslabben på oss. Er god og varm på føttene og har til gode å fryse i de.
stearin Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Ja, fryser også inne som ute hvis jeg har ullsokker på uten noe under. Men kan gjerne bruke sokker med 60% ull eller noe rett på foten og hjemmestrikka ullsokker i tillegg:p
lille sprelle Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 tvert i mot - jeg er frysepinn, men har nå begynt å bruke ullsokker hele året. Deilig!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 Skriver under på den jeg også! Må og bruke bomull innerst. Hilsen meg med meget kalde føtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå