Gå til innhold

Noen med tvillinger her under 25 år?Termin?

ungmor_89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Ja jeg er under 25 :)

Det vil si jeg blir 25år 5.des.

Har termin på tvillingene 29.des.

Men håper virkelig de kommer før.

Har tulla med de at om de kommer før bursdagen min er jeg 24 år og 4 barnsmor. dette hadde vært gøy. Men de kommer når de er klare for de uansett :)

Har to barn fra før ei jente på 6 år og en gutt på 4 år.

Tvillingene er ei jente og en gutt:)

Kommer fra gudbrandsdalen.

Har slitt en del med kvalme og oppkast, er 23 uker idag og hender fortsatt meg på løpe avgårde og slenge meg over doskålen. Det er veldig lite nå for tiden heldivgis, ca 1 - 2 dager i uken at det skjer. Men halsbrann har vært en ordentlig plage og er det enda. Hvordan er formen din?

Her er navnene klare, Maiken og Gabriel :). Sønnen min heter Wilhelm, så syntes alle 3 navnene passet fint sammen.

Annonse

Fiiine navn da,vi har tenkt litt på Mia og Marina da.. men ikke bestemt noe enda..

Jeg er 23+3 i dag tror jeg.. hehe..

Jeg var kjempe dårlig i begynnelsen,bare kasta opp..

Men nå er det litt halsbrann om kvelden bare og ellers er alt okei..

Begynner bli tungt nede ved skambeinet og ut i lysken da..

Hååååper så inderlig det gir seg,værst om kvelden.. fryktelig :(

Dette er mitt første svangersap så gleder meg veeldig..

Begynner med sykehus oppfølging neste fredag :D

Høres ut som litt sånn jeg har akkurat nå også. Kjennes ut som at en av tvillingene rygger så langt frem mot magen at det nesten blir litt ømt og tung helt nederst.

Det er utrolig deilig å begynne med sykehusoppfølging. Det syntes iallfall jeg. Føler meg så trygg atte :).

Glemte skrive at jeg er i uke 30 :)

Tror vi har funnet navn men klarer ikke si det helt sikkert før vi ser de:) men til nå tror vi det blir Sivert og Andrine siden de passer til de to andre og våre navn.

Er enig med deg snartmortil1+2 med at det fort blir tungt og ømt nederst.

Jeg synes det presser mye der nede, ikke nedover men langt nede liksom.

Er oggså plage med en del kynnere, har dere det?

Ja det er godt å komme ofte på sykehuset på kontroll, jeg har nå begynt der hver 14.dag. føles trygt å vite at de vokser begge to.

Ja fiine navn det :)

Helt enig med at det er mest trykk neders ja,ved skambeinet og lysken har jeg slitt flere uker nå. skikkelig vondt.. spesielt om kvelden..

Jeg har ikke vært noe plaet med kynnere som jeg har merket..

så skal vell bare være glad for det.. er det mens lignene smerter ?

Første gangs så jeg aner jo ikke hva jeg skal kjenne etter heller..

Ja gleder meg til sykehus kontroll t fredag.. bli godt å fulgt opp å føle seg trygg!!! :D

Jeg sliter endel med kynnere, merker det særlig når jeg er endel i bevegelse, noe som jo er typisk for kynnere. Kan ikke helt svare på om det er mens lignende smerter for jeg har vell så å si aldri hatrt en eneste menssmerte. Men magen blir hard og stram og kan samenlignes med en mild mild rie.

Jeg skal på sykehuset 21, da ksla jeg ha unnvendig ul for å sjekke livmorshalsen, noe jeg gruer meg endel til igrunn. Håper å høre at alt der bra ut :).

Jeg kan heller ikke svare på om det ligner mens smerter, har aldri hatt det, Men er som du sier magen blir helt hard og stram og jeg blir ofte andpusten og svimmel mens de er som verst. FÅr de ikke så sant jeg er i bev. men så fort jeg setter meg eller spiser mat strammer det no fryktelig.

Ingen grunn til å gruve seg for å sjekke livmorhalsen (cx eller cervix). Kjenner nesten ikke i det hele tatt. Er selvsagt ubehag å bli sjekka nedentil, men finns ikke vondt. Er ikke langt opp de skal.

Syns nesten det er litt skremmende hvor langt nede bebisene ligger der. hehe..

Annonse

Jeg var til tidlig ul da jeg var 9 uker. Fikk meg litt av et sjokk kan du si, tanken om tvillinger hadde ikke falt meg inn en eneste gang. Hadde jo innvendig ul siden det enda var så tidlig. Gynkologen ble plutselig rar i ansiktet og sa bare, hm, ja det har var litt spesielt. Lurer jeg hvor mange tanker det fløy rundt oppi hodet mitt på en å samme gang da, må ha vært rekord :P.

Dere da ?

hehehe,nei jeg syns det var sååå merkelig,for jeg var der i uke 7 og da sa ho bare at der er ETT hjerte som slår fint og sterkt å alt ser bra ut.

Ikke en ting om at det var 2 der inne..

så når jeg var på en ny privat ul i uke 14 så var det 2 der inne :o

Hvordan går det ann da??

Jeg begynte grine av sjokk,da vi ikke hadde planlagt en engang :P hehe..

Mn nå har det roa seg og jeg baaare gleder meg og tror det vil bli kjeempe spennende :D

Oj ja da kan jeg tenke meg sjokket. Rart hun ikke kunne se begge da du var der i uke 7. Kanskje de lurte seg bak hverandre eller noe?

Nei her var det heller ikke planlagt, så i begynnelsen var jeg veldig usikker på hva jeg i det hele tatt ville komme til å gjøre. Var derfor jeg var på tidlig ul for å holde alle mulighetene åpene om du forstår :).

Jeg også gleder meg mye nå. Men er samtidig veldig glad for at det enda er endel uker til termin :).

skjønner veldig godt hva du mener... tenkte akkorat det samme selv i begynnelsen når det var en.. litt frem og t bake.. så blei det til at vi beholdt.. så plutselig var det 2 der :P hehe..

Men abre gøy nå :D

Legg meg gjerne til på msn om du vil snakke/ha kontakt litt fremover..

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...