Gå til innhold

Triks for å få egget til å feste seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spørsmål, sikkert. Jeg er ikke helt på IVF ennå, men går på hormonstimulering (Menopur), EL_sprøyte og påfølgene Crinone og håper at det skal skje med naturmetoden. Noen som har kjerringråd for hvordan en skal få egget til å feste seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd babyklister? Bestilles fra netspiren.dk i Danmark.

Skrevet

Dette lurer jeg å på:) har begynt på mitt 1 ivf. hva er baby klister?

Skrevet

Babyklister heter egentlig Berberis fructus, og er et naturlegemiddel. Fås kjøpt i helsekostbutikker i Danmark, men ikke i Norge. Det skal hjelpe til å øke blodomløpet i livmoren og generelt gjøre klimaet bedre der inne!

Skrevet

Det selges i Norge også :) Jeg har fått kjøpt ifra løveapoteket i Trondheim.

Skrevet

Jeg kjøpte også fra Løveapoteket (Byhaven) i Trondheim. Og det heter vel Fructus Femina

Skrevet

Det eneste rådet jeg fikk var å spise MYE proteiner... Ikke hør på alle some sier du bør ligge med bena høyt oppe osv... bare tull :-) Har ikke prøvd babyklister selv, men gikk bra og er nå 20+2 gravid med en.

Dagen jeg satt inn 2 embryos så gikk vi rett på marked etterpå og så lang tur før vi dro hjem (i byen, så rimelig flatt). Lev så normalt som mulig, for det er kroppen som bestemmer :-) Lykke til :-)

Skrevet

Får man kjøpt dette babyklisteret i oslo? og hva sier sykehusene til det? anbefales det?

Skrevet

Hadde du forsøk her?

Hvis det ikke går er mitt tips at du prøver ah i utlandet.

De brenner et lite hull på eggeskallet så det lettere kan klekke å feste seg.

Ei venninne prøvde ah på sitt 8 ivf forsøk og ble da gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...