Tobarnsmamma!!! Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Dumt spørsmål, sikkert. Jeg er ikke helt på IVF ennå, men går på hormonstimulering (Menopur), EL_sprøyte og påfølgene Crinone og håper at det skal skje med naturmetoden. Noen som har kjerringråd for hvordan en skal få egget til å feste seg?
jenda Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Har du prøvd babyklister? Bestilles fra netspiren.dk i Danmark.
nett85 Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Dette lurer jeg å på har begynt på mitt 1 ivf. hva er baby klister?
jenda Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Babyklister heter egentlig Berberis fructus, og er et naturlegemiddel. Fås kjøpt i helsekostbutikker i Danmark, men ikke i Norge. Det skal hjelpe til å øke blodomløpet i livmoren og generelt gjøre klimaet bedre der inne!
Mirakel <3 Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Det selges i Norge også Jeg har fått kjøpt ifra løveapoteket i Trondheim.
jente_80 Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg kjøpte også fra Løveapoteket (Byhaven) i Trondheim. Og det heter vel Fructus Femina
shh11 Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Det eneste rådet jeg fikk var å spise MYE proteiner... Ikke hør på alle some sier du bør ligge med bena høyt oppe osv... bare tull :-) Har ikke prøvd babyklister selv, men gikk bra og er nå 20+2 gravid med en. Dagen jeg satt inn 2 embryos så gikk vi rett på marked etterpå og så lang tur før vi dro hjem (i byen, så rimelig flatt). Lev så normalt som mulig, for det er kroppen som bestemmer :-) Lykke til :-)
AS-81 Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Får man kjøpt dette babyklisteret i oslo? og hva sier sykehusene til det? anbefales det?
Ster IL Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Hadde du forsøk her? Hvis det ikke går er mitt tips at du prøver ah i utlandet. De brenner et lite hull på eggeskallet så det lettere kan klekke å feste seg. Ei venninne prøvde ah på sitt 8 ivf forsøk og ble da gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå