Bumble pp1 Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Lurer på om det er noen av dere som ikke hadde noe spes. symptomer? og når testet dere positivt, hvilken dag i syklusen, etter el osv.? Føler at mine små "symptomer" er på tilbakegang, tror nok helst jeg bare har lurt meg selv denne gangen Har IKM ila. helgen, litt svingende syklus..
BareMeg73 Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg testet positivt på graviditetstest i går (onsdag). Jeg hadde IKM i går. Jeg har hatt mistanke en uke pga ømme bryst. Jeg hadde første dag i siste menstruasjon 19 september. Vet ikke når jeg hadde EL. Det var vår 8ende p.p etter en MA med utskrapning i mars. Håper spiren sitter fast og gror denne gangen!
Miann Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg testet svakt positivt 4 dager før IKM. Var da ganske overbevist om at jeg kunne være gravid pga mange symptomer. Ømme pupper, kvalme, trøtthet, sultfølelse hele tiden. Lykke til med testinga!
Bumble pp1 Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2010 Tusen takk for svar jenter! Skal teste i morgen, men har ikke akkurat magefeelingen på plass.. i verste fall får man evt. bare prøve igjen =)
Bumble pp1 Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2010 Positiv test til morgenen, gjett om det er noen som har vært i svime på jobb i dag! =D
Peispå! Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Gratulerer så mye! skjønner at du går i svime nå ja:-)- det vil vel bli litt ekstra tankevirksomhet i dagene fremover:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå