Gå til innhold

Til dere med positiv test i IKM 41

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen av dere som ikke hadde noe spes. symptomer? og når testet dere positivt, hvilken dag i syklusen, etter el osv.?

Føler at mine små "symptomer" er på tilbakegang, tror nok helst jeg bare har lurt meg selv denne gangen ;) Har IKM ila. helgen, litt svingende syklus..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet positivt på graviditetstest i går (onsdag). Jeg hadde IKM i går. Jeg har hatt mistanke en uke pga ømme bryst. Jeg hadde første dag i siste menstruasjon 19 september. Vet ikke når jeg hadde EL. Det var vår 8ende p.p etter en MA med utskrapning i mars. Håper spiren sitter fast og gror denne gangen!

Skrevet

Jeg testet svakt positivt 4 dager før IKM. Var da ganske overbevist om at jeg kunne være gravid pga mange symptomer. Ømme pupper, kvalme, trøtthet, sultfølelse hele tiden.

:)

Lykke til med testinga!

Skrevet

Tusen takk for svar jenter!

Skal teste i morgen, men har ikke akkurat magefeelingen på plass.. i verste fall får man evt. bare prøve igjen =)

Skrevet

Positiv test til morgenen, gjett om det er noen som har vært i svime på jobb i dag! =D

Skrevet

Gratulerer så mye!

skjønner at du går i svime nå ja:-)- det vil vel bli litt ekstra tankevirksomhet i dagene fremover:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...