Canari Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Det lurer jeg på. Synes det kjennes varmt ut med 37 grader. Han er nå snart 4 mnd.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 du må mest bare prøve. de elste mine likte best når vannet var 30 grader. jeg har hatt med minsta i svømmehallen der har de 30gader i vannet i helgene, tror helt ærlig at hun merka noe forskjell hun liker å ha vannet varmt hjemme.
*LillaMeg* Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Tror man egentlig kan velge det selv.. Så lenge badingen går greit og den lille trives med 37grader, så er det vel bare å ha det.. Jeg syns 37grader var for kaldt, så her har vi hatt en grad varmere siden han var nyfødt.. Han illskrek når vi badet han i 37grader, men etter at vi tok det liiiitt varmere likte han seg..
Canari Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2010 Takk for svar. Det ser nesten ut som om han synes det er bittelitt varmt, men det kjøler jo fort ned, og han storkoser seg. Kan kanskje prøve en halv grad ned og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå