Gå til innhold

3D-ultralyd i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen erfarin med Oslo City Legesenter, men har selv jobbet på Majorstuaklinikken, og vet i alle fall at de som var pasienter den tiden jeg jobbet der var veldig fornøyde. Var hos dem for en stund siden i forbindelse med en SA og følte jeg ble godt ivaretatt da også, men er ikke sikker på om jeg egentlig er den rette til å svare siden jeg jo er godt kjent der kan man si. Vet i alle fall at det er profesjonelle, ålreite leger som jobber der. =)

Vi var på 2d i 12 uke ved majorstuaklinikken.. veldig fornøyd men til 3 d fikk jeg tips om ultralydklinikken på lilleaker (cc vest ) Hvor de var billigere.

Jeg ble suuper fornøyd fikk bilder og film til 1000 lappen og mannen som holdt på var kjempe flink. Jeg ble utrolig fornøyd og kan virkelig anbeafale dette stedet videre..

Gå inn på ultralydklinikken.no

Lykke til :D

Annonse

jeg var på ultralydklinikken.as på lysaker.

jeg var kjempe fornøyd med de. den første timen jeg hadde der betalte jeg 1000 kr. men lillemann ville ikke vise seg, han prøvde lenge.men det ble bare så der bilder ettersom babyen lå helt ned mot bekkenet og inn mot ryggen.

.¨så da fikk jeg er gratis time to uker senere av dem. og da ble det helt supre bilder.

lysaker er jo bare noen min ifra oslo. :)

• 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...