Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Nå nærmer det seg testing med storm(eh...muse-)skritt ) Tenkte det kunne være gøy å dele litt av symptomfangsten denne måneden! De på foregående uke hadde en fin oversikt som jeg så frekt kopierer )) Kopier du også, og svar JA eller NEI på spørsmålene! * Økt søvnbehov - ja * Glupende appetitt - nei * Intens lyst på spesiell mat - hm..nei * Stadig småtissing - ja * Ømme, spente bryst - nei * Kvalme - nei * Menstrasjon uteblir - fingrene er krysset * Mensmurring før forventet menstrasjon - ja * Stikking i høyre side - ja * Stølhetsfølelse i magen - ja * Livmortappen ganske lav - aner ikke... * Tett i nesen - forkjølt - ja * Litt stikking i korsryggen - ja * Tørr i halsen og utrolig tørst - JA * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort - ja * Svimmel - nei * Halsbrann - nei * Oversensitive for noen lukter - nei * Hårsår - nei * Stram lukt av urinen - nei * Kviser - JA...fryktelig, har aldri vært plaget med kviser * Tung i hodet - nei * Festeblødning - ja(?).. rosa (veldig rosa) utflod i trusen tirs og ons.
Lobelia3 Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 * Økt søvnbehov - ja * Glupende appetitt - nei * Intens lyst på spesiell mat - ja, viss jeg begynner å tenke på ostepopp, må jeg ha det * Stadig småtissing - ja * Ømme, spente bryst - nei * Kvalme - nei * Menstrasjon uteblir - håpe, håpe. * Mensmurring før forventet menstrasjon - ja * Stikking i høyre side - nei * Stølhetsfølelse i magen - ja * Livmortappen ganske lav - ikke peiling * Tett i nesen - forkjølt - ja, tett i nesen en uke nå... * Litt stikking i korsryggen - ja * Tørr i halsen og utrolig tørst - JA * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort - ja * Svimmel - ja * Halsbrann - nei * Oversensitive for noen lukter - nei * Hårsår - nei * Stram lukt av urinen - nei * Kviser - Ja * Tung i hodet - nei * Festeblødning - nei
justgood Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 * Økt søvnbehov - ja, men tror det er fordi jeg har droppet kaffen.. * Glupende appetitt - ja, men det er vanlig.. * Intens lyst på spesiell mat -nei * Stadig småtissing - ja * Ømme, spente bryst - ja, veldig! * Kvalme - nei * Menstrasjon uteblir - mmm? * Mensmurring før forventet menstrasjon - ja * Stikking i høyre side - ja * Stølhetsfølelse i magen - ja * Livmortappen ganske lav - ikke peiling * Tett i nesen - forkjølt - ja, tett i nesen en uke nå... * Litt stikking i korsryggen - ja, skikkelig verk! * Tørr i halsen og utrolig tørst - JA * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort - ja * Svimmel - ja * Halsbrann - nei * Oversensitive for noen lukter - nei * Hårsår - nei * Stram lukt av urinen - nei * Kviser - Ja * Tung i hodet - nei * Festeblødning - nei
clarice_starling Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 * Økt søvnbehov - tja - eller ihvertfall trøtt * Glupende appetitt - nei * Intens lyst på spesiell mat - nei * Stadig småtissing - ja/nei * Ømme, spente bryst - ømme, ikke spente * Kvalme - nei - hatt en par småøkter med litt kvalme,, men kan like gjerne være innbildt * Menstrasjon uteblir - fingrene er krysset * Mensmurring før forventet menstrasjon - ingenting enda * Stikking i høyre side - ja * Stølhetsfølelse i magen - nei * Livmortappen ganske lav - ???? * Tett i nesen - forkjølt - ja * Litt stikking i korsryggen - nei * Tørr i halsen og utrolig tørst - JA (man kan ha sammenheng med tett nese * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort - ikke lagt merke til * Svimmel - nei, men var det for 3 dager siden * Halsbrann - nei * Oversensitive for noen lukter - nei * Hårsår - nei * Stram lukt av urinen - nei * Kviser - nei * Tung i hodet - nei * Festeblødning - nei
clarice_starling Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Må jo innrømme at det kjennes ut som mer og mer liv i livmora etter som jeg sitter her og leser... hahahahaha har alltid litt flere symptomer når jeg sitter på BIM enn ellers..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå