Gå til innhold

IKM uke 44, flere som er med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

EL på onsdag som kommer. Krysser alt, utenom beina, for at dette er måneden det skjer ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med! :) Tror jeg har EL på torsdag, men er ikke sikker på om kroppen er helt i gang etter at jeg tok ut spiralen.. Men jeg har i alle fall hatt en mens, og hvis jeg har like laaaaange sykluser ennå, så blir det nok IKM uke 44..

Lykke til!

Skrevet

Hehe, vi startet en skravletråd for uke 44 nesten samtidig vi gitt Prinsesse Hengepupp!;)

Jeg synes vi skal gå for din, men kun fordi du har et så kult nick;)

Ikm den 2 Nov her, og el førstkommende mandag den 18:)

Skrevet

Åja, det er her vi er nå ja! *prøve å henge med* IKM 4 nov. :-) 3.pp! Da krysser vi alt som krysses kan! ;-)

Skrevet

Har EL neste torsdag, så da blir IKM en gang i uke 44. Starter på 4pp, og håper det blir den siste på lang, lang tid =)

Skrevet

Hei, jeg er med! Har EL fredag om en uke. Dette er 3. pp, og jeg håpe sånn at det skjer denne gangen. Av praktiske årsaker har vi bestemt oss for å vente til våren med å prøve igjen om det ikke går nå, så det måååååå gå! ;)

Skrevet

Jeg er mottakelig for smisk, så da bruker vi min tråd, helt greit ;-)

IKM 3.nov her. Har stappa gubben full av vitaminer og jeg lever på bidronninggelè, folat og solvipect, så satser på at det skal gjøre susen ;-)

Skrevet

Ja, det er her vi er nå Aliengirl85:) Bra du fant oss:)

Heia IKM uke 44! Tvi tvi:)

Skrevet

Dytter på denne jeg :-) Er med i denne uka, eller dvs, sansynligvis ikke da mannen reiser bort i morgen. Må har noe action i dag for i det hele tatt å ha noen sjans :-P Satser på IKM rundt 2. november. Gud... November allerede *stønn* 2. pp på 2. mann her :-)

Skrevet

Etter 3mnd uten eggløsning og mensen så tror jeg at det er noe på gang nå.. Fikk knallsterk eggløsningsstest igår og idag..Og idag røsker det og stikker så sinnsykt mye på venstre side der nede at hvis ikke det er eggløsning så er jeg redd det er noe galt med meg..Makan så vondt det gjør..

Uansett, hvis det er slik at jeg har eggløsning disse dager så er jeg akkurat med på denne skravletråden.. Krysser alt jeg kan for at kroppen min endelig kan slippe ett egg..

Skrevet

Jeg har el på torsdag og ikm 4.november... 1.pp! :)

Men siden det er første måned uten piller er det vel for mye forlangt at det skal sitte allerede nå, hehe... :)

Skrevet

Så spennende da folkens!

Jeg tror jeg hadde eggløsning i går eller i forgårs, så det blir spennende å se om det har klaffa!:) Driver ikke å tester og sånn...

Har ikke mangla på aktiviteten ihvertfall:) Så da kan jeg ikke si at vi ikke prøvde hardt nok på 1pp:)

Håper tiden fram til IKM 2. Nov går fort! Tanta pleier ihvertfall å komme på timen, mellom 16 og 17:) hehe, har vært sånn i alle år, rart:)

Skrevet

Ja jenter, da er vi i EL-uka vår =)

Her kom EL som bestilt på tirsdag, hadde lagt inn programfestet sengekos fra og med fredag, så da får vi se om det klaffer.

Gubbelille drar på reisejobb på søndag og blir borte frem til (iallfall) uke 45, så her må jeg teste alene. Lurer litt på hvordan jeg da skal formidle resultatet, han håper nesten mer enn meg nå ;-)

Skrevet

Hadde EL igår, og IKM i uke 44. Gler mæ. Syns dagan har gådd kjæmpefort sia TR kom på besøk. Så håpe det e det kroppen har trængt. Ei som ikkje har gådd å tænkt på dettan :)

2pp denna gang. Så no håpe æ den sitt! :)) Bi spennanes framover :)

Skrevet

noen fler enn meg som synes tida går no helt utrolig seint?? Nå hadde jeg el på mandag så har kommet litt lenger enn noen av dere andre her, men føler dagene bare snegler avgårde...Når kan jeg begynne å kjenne symptomer da?? Innbiller meg alt mulig rart allerede, men vet jo at det er altfor tidlig..

Skrevet

hei :o)jeg har ikm lørdag den 6 å har el nå.......hadde knall posetiv el test i går kveld har og smerter!betyr det at egget har sluppet?gubben er jo selfølgelig ute,så får muligens ikke hoppt i seng før i natt eller i morgen :o(men hadde en liten runde på onsdags kveld,så håper litt på goe svømmere :o)har nå kjøpt inn masse billigetester!å håper at dette er mnd det klaffer!

har håpet nå i 3 mnd :o)

Skrevet

Jepp, IKM 1.november!! =)

Har vært uten prevansjon i 10 mnd, men har bare prøvd "aktivt" i 2pp.har en gutt på 15 mnd fra før =)

Skrevet

Positiv eggløsningstest i dag:) Om det er fordi jeg har eggløsning eller fordi jeg er gravid er ikke godt å vite. Tok 2 graviditetstester, en positiv og en negativ, begge lenge etter siste IKM.(men jeg blødde da) Så nå prøver jeg bare en gang til, for sikkerhetsskyld. Hvordan kan man stole på disse testene? Eneste sikre er jo lege, men skal man ha en time hver måned da?:P Jeg har allerede booket en time 1. uka i nov, forventet IKM er 4.nov=)

Skrevet

Positiv el-test idag, så da blir vel ikm fredag i uke 44

Skrevet

også var jeg kar om å dytte opp den andre tråden :P

jaja.. da fortsetter jeg i denne . om jeg regner på kalkulatoren her inne så skulle jeg hatt el igår etter det jeg tror og mene å huske var siste mens sin første dag. jaja... bare fyre på nå folkens :)

Skrevet

lurer på om jeg muligens kanskje har el idag jeg... er så prikkete i magen, slik jeg pleier være ved el. små murring...

så tror jammen jeg skal få gubben med en tur i bingen ikveld jeg :D

Skrevet

Tror nok ikke gubben blir lei seg for det;)

Skrevet

Krysser fingrene for de siste som slipper egg denne uka ;-)

Skrevet

hei! jeg henger meg på her!!:) ikm den 1.nov....(tror jeg...vært litt av og på 27-28dager syklus:) men vi jobbet "jevnt og trutt" uka som gikk så nå kan jeg nesten ikke vente....! har en test igjen fra tidligere måneder (4måneden med prøving)...så den testen skal ikke brukes før mangen omterent synes og jeg er sikker på at den ikke er bortkastet!

Skrevet

Vet det er kort tid siden el for oss, men har du begynt å kjenne noen symptomer?Jeg har hatt såre brystvorter fra el-dagen og har det fortsatt, men nå begynner puppene også og bli ganske ømme. Har også en veldig annerledes følelse i underlivet og synes jeg er mer (unnskyld detaljer) full av luft.. Men er jo bare 5 dpo, kan man virkelig begynne å kjenne symptomer så tidlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...