hottis Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Nå er jeg skikkelig pessimistisk....blør på 5 dagen nå. Det begynte å blø mere i går(men har ikke kommet en stor klump, liksom), og fikk smerter i går kveld - måtte ta sm.stillende i 01-tiden. Jeg målte HCG på tirsdag, og fikk beskjed i dag om at da var den 18043 - er ikke det altfor lavt? Jeg sitter her og venter på at sykehuset skal ringe, for jeg skal få time til undersøkelse der i kveld. Har mens-murringer nå også, men ikke så vondt som i natt. Jeg får vel ultralyd på sykehuset, venter å se at det ikke er liv, og at jeg må til utskraping..... Jeg har vel ingen grunn til å være opptimistisk nå!? Noen som har opplevd lignende, og hvordan gikk det?
En lykkelig mor... Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Hadde noe lignende i uke 8. forrige svangerskap men ikke med smerter. Dem tok ultralyd på sykehuset og så at det gikk fint med lille man! Hadde bare noen utvendige blødninger som ikke hadde å gjøre med ungen! Ønsker deg i hvert fall lykke lykke til!!!! STor Klem! Jeg vet hvordan du føler deg!!!!
Ays73 Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Føler med deg... Det å gå og ikke vite er helt forferdelig. Jeg er gravid med 4. nå. Sitter i lik situasjon som deg. Er 5 uker på vei og begynte å blø veldig i går ettermiddag. Var hos legen i dag og tok blodprøver. Må ta ny blodprøve til mandag for å se om verdiene synker el stiger. Lenge og vente. Når jeg gikk gravid med 3. skjedde det samme men i uke 11. Kraftige blødninger. Fikk beskjed på legevakten at det var en spontanabort og skulle møte på Ullevål dagen etter til utskraping av rester. Da kom gledes nyheten om at fosteret levde og hadde det helt bra. Fikk vite at det mest sansynlig var en tvilling og at den ene klarte seg. Vær optimistisk, det trenger ikke være noe galt Lykke til Klem
hottis Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2010 Takk for oppmuntrende ord! Men fikk ultralyd i dag, og det er en pågående SA....huff! Fikk stikkpiller for å hjelpe til å få ut alt, venter på at den skal virke. Dette er veldig leit, men sånn er naturens gang...vi får prøve på nytt, vi har jo fått det til 2 ganger før, har to friske barn :-) Så satser på at det går bra neste gang!
Ays73 Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Uff så leit Men som du sier er det naturens gang... Hvordan var blødningene dine og hvor lenge pågikk de? Lurer jo selv fordi jeg sitter jo og har blødninger selv nå.... Lykke til neste gang Varm klem
Ays73 Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Uff så leit Men som du sier er det naturens gang... Hvordan var blødningene dine og hvor lenge pågikk de? Lurer jo selv fordi jeg sitter jo og har blødninger selv nå.... Lykke til neste gang Varm klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå