Gå til innhold

Beholde?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Jeg og samboeren min har hatt usikker sex fordi vi ville prøve å få en liten en. Problemet er at jeg hadde et sidesprang i siste syklus...

Dette er så flaut og jeg skammer meg sånn at jeg har ikke fortalt det til noen. Jeg mener selv at sannsynligheten for at samboeren min er faren er stor da vi har hatt sex mer eller mindre hver dag. Og dette sidespranget skjedde kun noen dager etter siste mensdag, altså før eggløsning (håper jeg da). I tillegg så var denne mr.X ikke inni skjeden min, men....i nr.2..... :-/

Vet jo at man ikke kan bli gravid der, men det kan jo komme sædceller inn i skjeden etterpå.

Noen som har erfaring, råd....et eller annet?

Har en million tanker i hodet nå, og deler av meg ønsker å ta abort. Samboeren min er ikke av den tolerante typen og ville vel banket meg gul og blå om han fikk vite dette....

Fortsetter under...

hvorfor sidesprang når du prøver å bli gravid med samboer??

og hvis du tror du kan bli banket gul og blå av samboer om han finner det ut, hva vil du da med ham??

lite sannsynlig at sidespranget ditt er skyld i graviditeten, men skjønner frustrasjonene dine.

Masse lykke til med din vanskelige situasjon!

Feil gjør vi alle, så du skal slippe å få noen pekefinger av meg ;)

Har du prøvd å ta en sånn Clearblue test me uke indikator? Kanskje den ville gitt deg ett klarere svar på hvor langt du er på vei. Ikke få panikk og velg abort uten at du har tenkt igjennom dette grundig ihvertfall, gjør det du kan for å få svar på om samboer er BF.

Lykke til!

Hei!

Jeg tror ikke du har noen grunn til bekymring hvis han ikke var inni skjeden/vaginaen din. Skal veldig godt gjøres tror jeg.

Men må jeg bare få si at kanskje du skal revurdere å få barn med samboern din, hvis han er av typen som slår deg gul og blå... Det er virkelig ikke noen egnet far i mine øyne.

Prøv å få bestilt deg time til tidlig ultralyd om de er usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...