Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Endelig sover jenta på 2 i en egen seng hele natten og til kl 07 ca. Men han på snart 6 mnd våkner i 4-5 tiden HVER dag. Han er blid som en sol i en halvtimes tid så vil han opp, begynner å hyle og vekker hele huset - så da står jeg opp da... Han spisr grøt morgen og kveld. Og han legger seg kl 19 i egen seng på eget rom, går fint å legge han, men i løpet av natten henter jeg han, så får han pupp og blir i vår seng resten av natten. Jeg vil veldig gjerne venne han av å spise på natten, men mannen min er knapt hjemme for tiden (jobber mye i utlandet). Kan jeg venne han av selv mon tro? Med nr. 1 var det mannen som gikk inn på natten og ga henne vann bare, så hun ikke så meg i det hele tatt på natten.. Tips så jeg får sove litt mer tas i mot med takk! Blir så sur av å sove lite over lengre tid.
Nikki 75 Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Hos oss har alt blitt veldig mye bedre av to ting: nok mat på dagtid, og eget rom om natten. Det holder ikke bare med grøtmåltid for vår lille pjokk på 6 måneder, han får 4 måltider til dagen, inkludert 2 grøtmåltider, en middag og en med litt forskjellig frukt/melk/grønnsaker.. Nok mat gjennom dagen gjør at han ikke trenger mat om natten. Og nå når han ligger alene, våkner han rett og slett ikke så lett. Jeg sov inne hos ham tidligere, og da våknet han mye oftere på nettene. Men nå, hvis han har måttet få mat, har jeg gitt ham mat kjapt og lagt ham tilbake i sengen med en gang, og gått inn til meg selv igjen. Det er nesten sånn at jeg er redd for å skrive dette, i frykt for at det plutselig ikke skal funke lenger, men foreløpig går det nå fint (bank i bordet). Hadde jeg vært deg hadde jeg først sluttet med kosebiten i forbindelse med nattammingen, og deretter førsøkt med vann i stedet for pupp. De skal ikke trenge mat om natten når de har fylt halvåret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå