Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Tror jeg fikk en liten forsmak på hvordan en liten ri kan være. Beklager for detaljene, men fikk plutselig akutt diare og i det jeg var ferdig så fikk jeg så intense smerter i magen, ryggen og skjeden og jeg måtte puste meg gjennom det. Varte kanskje i 20 sekunder. Måtte holde meg fast så jeg ikke falt nedi do, hehe... Har ikke skjedd noe mer etter det, men håper at det kan være et tegn på at fødselen ikke er langt unna.. Kanskje hun skrudde seg enda lenger nedi bekkenet... 13 dager igjen til termin så håper hun kommer innen den tid, gleder meg jo sånn til å se henne at jeg nesten ikke kan vente. Tar imot all rielignende smerte med åpne armer. Haha, sykt, men sant På tide å komme seg i seng kanskje...
Miessi Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Spennede Utifra det jeg har lest her inne så er det sånn det starter
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 ååå jeg også vil på do!!!hihihi...sliter litt med det kan man si:S hvordan går det med deg da?skjedde det noe mere?!
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2010 Har ikke skjedd noe mer dessverre. Har skikkelig nedpress og murringer og det stråler nedover låret så hun har nok skrudd seg enda lenger ned i bekkenet og satt en nerve i klem. Håper i det minste at det er modning på gang, så hun er klar til termin
myboylollypop Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 hei, en fødselslege sa til meg at det å ha diare kan i seg selv utløse rier da det virker irriterende på livmoren. (derfra kommer nok kjerringrådene som skal gi løs mage og dermed starte en fødsel). det samme kan skje hvis man stryker seg mye på magen faktisk!!
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2010 Jøss, det første har jeg faktisk hørt om, men at å stryke seg mye på magen kan utløse rier visste jeg ikke..
cadence Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 Hm, når jeg stryker over magen får jeg enten kynnere, eller lillejenta begynner å bevege seg. Er jeg maks "uheldig" får jeg i pose og sekk og det er ikke behagelig skal jeg love... Men skal jammen fortsette med strykingen i håp om å starte noe hehe
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 14. oktober 2010 #9 Skrevet 14. oktober 2010 Tips mot treig mage. Druer Svisker Drikke masse vann ca 3dl pr kg i løpet av ett døgn. Ta med det som funker for deg på føden også man blir ofte enda mer treg rett etter fødsel siden alt stopper litt opp når man er i fødsel
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 14. oktober 2010 #10 Skrevet 14. oktober 2010 Tips mot treig mage. Druer Svisker Drikke masse vann ca 3dl pr kg i løpet av ett døgn. Ta med det som funker for deg på føden også man blir ofte enda mer treg rett etter fødsel siden alt stopper litt opp når man er i fødsel
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. oktober 2010 Ja, skal jammen meg stryke i vei jeg også... Så flott at noe så koselig kan resultere i rier da Det andre jeg har prøvd har liksom vært mindre koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå