Gå til innhold

Noen som svømmer her? Og bruker det som treningsmetode?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å begynne å svømme under graviditeten det skal visstnok være bra for alle musklene i kroppen, både baby og meg, rygg smerter skal også minke. =) Bare fryd. Men noen som har noen erfaringer med dette?

Jeg tenkte svømme på bislett, men finner ikke prislisten, må ha noe kode og slikt forstod jeg og det har ikke jeg...

Men uansett hvor lenge uti graviiteten kan man svømme?

Fortsetter under...

jeg går på svømming for gravide med bekkenproblemer:) det er såå godt!! det koster 600kr i halvåret der jeg går, men det er verdt det.

du kan svømme så lenge slimproppen din ikke har gått:)

hei! jeg svømmer også. gjorde det før jeg ble gravid også, men har holdt det gående. jeg svømte 1000 meter i uka før, men etter sommeren har jeg svømt 1000 meter to ganger i uka. jeg er ikke på noe gravid trening eller noe, bare kaster bade baggen på meg å reiser å svømmer når det passer for meg.

jeg har hatt mye rygg problemer i flere år, men i graviditeten har jeg ikke vært plaga! :) tror nok svømminga har mye innvirkning der! går også jevnlig til kiropraktor, å han spurte hva jeg hadde gjort siden han syntes ryggen min hadde blitt så mye bedre.

etter jeg har svømt de 1000 meterne mine er det over i bastue og velvære å bare kose meg. godt for både kropp og sjel! :)

anbefaler på det sterkeste å svømme! om ikke 1000 meter, men hvertfal kom dere ut i vannen! kjempe deilig!

jeg er foresten i uke 27, å har tenkt å svømme så lenge jeg kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...