Gå til innhold

Sniker meg litt inn til dere på 2 tri jeg - selv om det er noen dager igjen til jeg kan hoppe inn her...:) Hadde bare så lyst til å fortelle at jeg har kjent første tegn til LIV!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei jenter :)

Må bare få dele den fantastiske opplevelsen jeg hadde i kveld. Jeg måtte legge meg nedpå litt ved 18 tiden pga skikkelig hodepine, + at jeg var så kvalm at jeg bare brakk meg!

Lå lenge på soverommet og holdt på å sovne, det var helt mørkt, plutselig kjente jeg ett skikkelig dunk inne i magen, akkurat som om babyen "kræsja" skikkelig med hodet eller ryggen ut litt mot venstre side, ble så paff og la hånden min over magen for å prøve å kjenne etter mer, men kjente ingenting... Istad når jeg stod opp kjente jeg at det kriblet litt på samme sted, det er jo bare heeeelt utrolig, trodde ikke man kunne kjenne det såååå tidlig!!

Noen flere her som har kjent tegn så tidlig??

Venter nå nr 2, og med første kjente jeg ikke liv før i uke 14-15, var kjemperart, men ikke i tvil om det faktisk var babyen!!

Fikk forresten sett en liten aktiv mini-baby på UL i går som var 4,5 cm (CRL) lang som turnet og veivet med armer og bein! Fantastisk flott opplevelse, lever på minnet ennå, hehe, og er helt forelsket i bildet jeg fikk med hjem :)

Måtte bare dele det fantastiske med dere!!

Gleder meg veldig til jeg tilhører 2 tri om noen dager på ordentlig :)))

Stoooor klem fra en som er veldig glad nå ;)

Fortsetter under...

Så arti :) Jeg har også kjent små dunk, men bare to ganger og er lenge siden nå. Går og venter og kjenner godt etter når jeg legger meg om kveldene, men det kommer vel når man minst venter det!

Det er så deilig å enderlig føle seg litt mere gravid, og ikke bare "bakrus" med hodepine og kvalme :P

Glader meg til å høre mer fra deg her inne om noen dager (:

hehe så morro da !!

Var 15 uker selv når jeg kjente første dunka med nr 1 <3

Er i uke 13+2 nå med nr 2, og igjenkjente de dunka for et par dager siden :)))

Ble helt paff jeg å, men sååå glad da !!

Gleder meg til ul neste mnd !! Litt lenge å vente, må bare smøre meg med tolmodighet :P

Kos dere videre jenter :))

Så artig da :) Jeg lurer på om jeg også har kjent noe... Er jo bare 13+1, men jeg har i 3 dager nå når jeg ligger på magen fått en slags kriblende følelse der nede... Ikke mange dagene til du er her nå :) Vi venter på deg :)

klem

Annonse

Hurra, hurra hurra!! :D

Så koselig å høre, kjære deg. Er det ikke deilig å kjenne at den lille i magen endelig lager bevegelser? Den har jo gjort det en god stund, men rart å tenke på at det ikke har kjentes før nå :) Jeg gleder meg til du kommer inn på 2. trimester snart! :)

Klem fra

Har du termin 050511? Det har jeg og!! Og dette er min nr 2. Kan ikke si jeg har kjent liv- men ikke kjent etter heller- men nå skal jeg gjøre det.Var på ultralyd 12 oktober- samme som deg, og så en sprelsk liten 4,7 cm ( CRL) som bokset og sparket vilt ;) Veldig koselig.

Er din mage også synlig allerede? Forrige gang kom den ikke før etter 4 måneder- nå ser jeg den tydelig allerede ( og jeg har ikke engang sagt det til jobben, venner og søsken..)kanskje på tide, haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...