Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Min kjæreste har en stor, faktisk den største jeg har sett, både lang og "brei".. Men synes jeg har hatt bedre penis, den er nemlig ikke like hard synes jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Min har en akkurat passe stor, litt tykkere enn gjennomsnittet. Jeg tror størrelsen teller mest i starten, mange tenner på en gjennomsnittlig eller stor, men etterhver når man har lært hverandre å kjenne så er ikke det det viktigste. Jeg har ganske bra med erfaring (ikke veldig stolt over akkurat det, men men..) min erfaring er at de med de største gjerne er de dårligste elskerne. De er vant til å "peise på" og tror det er det eneste som duger - glemmer det å elske, og er gjerne ikke så flink til å gi oralsex og føle på kroppen til kvinnen. Husk g-punktet sitter bare få cm inne i skjeden og det er ikke behov for store penisen for å stimulere g-punket.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 vent litt!! skal bare finne målebåndet.....
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Min kjære har såppas stor i forhold til hva jeg er nedentil, at jeg gruer for å ha sex. Her kreves det planlegging, og masser av glidemiddel og GOD tid. Det med planlegginga tar liksom litt glede bort fra det. Jeg elsker min kjære, og ønsker å kunne tilfredstille han, som en normal kjæreste, men det er rett og slett vanskelig! Håper det utvider seg litt der nede etter fødselen, så vi kan leke som normale.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 23 cm har min kjære, kunne ikke vært noe særlig større tror jeg, da hadde vi nok hatt problemer
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 Min har 20cm! tykk og deilig! hihi
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg må si jeg er veldig fornøyd med det min kjære har å tilby, både størrelsesmessig og utseendemessig. =D Det høres kanskje teit ut å si det, men han har rett og slett en pen penis. Hahaha... Må nesten knise av meg selv nå, kjenner jeg. Ellers må jeg si at jeg kun en gang i mitt liv har opplevd at størrelsen på penis til en jeg har hatt sex med har vært et problem. Da var det en som rett og slett hadde en VELDIG liten penis, tror de kaller det for en mikropenis. Det var som å ha sex med en jente med stor klitt, rett og slett. Ingen lykke for meg, det i alle fall. Synd og si det.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #9 Skrevet 14. oktober 2010 Tja..14-15..? Har hatt sex med forskjellige penis-størrelser, men mannen min er ekspert på å treffe g-punktet når vi har sex! HERLIG!
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2010 #10 Skrevet 14. oktober 2010 Vet ikke hvor stor den er, men er så stor at om vi er veldig kåte så kan jeg ikke ri skikkelig, må ri litt forsiktig. Str. teller ikke alt, men var med en som hadde ganske liten en gang, og det er klart , litt str. må man ha for at det skal være like bra synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå