Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 4mnd som sover skikkelig dårlig, både dag og natt. Har merket de siste ukene når han våkner om natta, at han vrir seg som en ål og vil ikke roe seg...ender med at jeg gir han pupp og så sovner vi litt igjen. De siste nettene har jeg bare tatt han opp og strøket han på ryggen og han raper hver gang, og sovner når jeg legger han i senga igjen. Men han kan våkne 2-3 ganger på bare en halvtime og raper hver gang han blir tatt opp... Han raper ganske mye på dagen også. Er det normalt med så mye luft? Noen andre med samme problemet? Skal prøve med minifom idag og se om det kan hjelpe litt,....Noen med andre gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en baby som også har slitt med mye luft fra han var en 2 uker gammel. Han er nå 12 uker og fremdeles raper han godt og ofte. Det er litt lettere for han å rape nå men jeg er blitt anbefalt fenikkel-te mot luft i magen. Har du sjekket om at han drikker/suger riktig når du ammer han? Høres ut som han får for mye luft i seg.. min sluker luft så når jeg hører at han gjør det når han drikker, så tar vi en liten pause i ammingen. Det lille avbruddet gjør at han får summet seg og når han da drikker videre så er det litt roligere og dermed får han mindre luft.. Men en god rap etter pupp må til hver eneste gang, ellers blir det bare tull når han legger seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...