meg83 Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Noen som vet hva EasyGrow vognpose koster rundt omkring i Bergen? På Barnevognservice kosta den 1900,- Noen bedre? =)
2010 Mammaen Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har ikke vært på utkikk i Bergen, men jeg kjøpte min på lilleprinsen.no der er den til 1699 + porto. Da slipper man å dra ut av huset til og med. Veldig fornøyd!
meg83 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2010 Takk for svar! Det var jo en bra pris =) Hvor mye betalte du i porto, og hvor lang tid tok det? Hvilken farge har du? Jeg tenkte svart, men har mørk blå (blålilla) vogn, så lurer litt på den marineblå.. Vet bare ikke om den blåfargen blir feil i forhold til fargen på vogna..hm..
2010 Mammaen Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Husker ikke helt hva portoen var på, men det var under 100 mener jeg. Jeg tok den sorte posen. Har sort vogn, og ville ha en kjønnsnøytral farge sånn at den enten kan brukes til en eventuelt nummer 2 en gang, eller selges enkelt. Det tok forresten en knapp uke før jeg hadde den i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå