Gå til innhold

Jenta mi på 3 uker ruller over på siden selv, er det OK å la henne sove på siden da også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det OK mon tro? Hun liker det nemlig mye bedre enn ryggleie, sover bedre da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, det er som regel ikke i senga at hun ruller, men på stellebordet..

Skrevet

Jenta mi på 9 uker sover nesten alltid på siden da hun også trives mye bedre med det, og det har iallfall gått bra! Mine to største barn har også sovet på siden, og det gikk også bra :-)

Skrevet

Ja, det er helt tydelig at jenta mi også liker seg mye bedre på siden enn på rygg- men litt usikker på hvor "trygt" det er, spesielt i forhold til krybbedød..

Skrevet

De blir ikke så flate i bakhodet når de ligger på siden;)

Mange babyer liker dessuten å ha en klut ol. ved pannen og nesa å vende seg mot når de ligger på siden. Mine har funnet søvnen raskere da.

Skrevet

Jenta mi på 5mnd har sovet mye på siden fra hun var ca 14 dager gammel. Hun liker det best og sovner nesten alltid med en gang når hun får ligge på siden med kosefilla inntil ansiktet. Jeg fikk beskjed om at det ikke gjør noe om de sover på siden. Da hun var mindre så rullet jeg sammen ett teppe som jeg la som støtte langs magen og bena, så hun ikke skulle tippe over på magen.

Skrevet

jenta mi har også sovet på siden. likte det best. men nå trives hun best på ryggen er snart 9mnd

Skrevet

Begge jentene mine ville helst sove på siden da de var så små, og jeg lot de gjøre det. Når de ble såpass store at de kunne flytte rundt på seg selv lot jeg de sove slik de ville. Eldste sov i alle bauger og kanter, minste vil helst sove på siden og på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...