theamortil3 Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Har hatt mye mensmurringer med stikkinger og sårsmerte i magen de siste dagene. Har også grusomt mye nedpress. Hadde ikke dette med de to andre barna og er bare 18 uker nå ca. Er nervøs hver gang jeg er på do og venter bare på blødninger. Men ingen blødninger ennå heldigvis... Noen som har det slik? Er nervøs jeg nå..
Gjest Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har skikkelig menssmerter i ryggen for tiden, er uke 25. Har det sånn innimellom og er like nervøs som deg hver gang jeg er på do. Skal ta det opp med jordmor neste gang jeg skal dit.
Jente, gutt + gutt i magen Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har også mensmurringer i ryggen og sårsmerte nederst i magen av og til. Jeg er i uke 26. Jordmor sendte meg på sjekk på sykehuset, men heldigvis så alt bra ut. Dette blir mitt tredje barn. Jeg hadde det slik med de to første også, men da kom smertene sammen med kynnerne. Jeg ble derfor sykemeldt begge gangene pga det og bekkenløsning. Første gangen fødte jeg fem og en halv uke for tidlig, og andre gangen gikk jeg åtte dager over termindatoen. Du burde ta en tur til legen eller jordmor, og så kan de eventuelt henvise deg til sjekk på sykehuset. Bedre å være føre var. På sykehuset tar de en sjekk med utvendig ultralyd for å sjekke at alt står bra til med babyen. I tillegg tar de en innvendig ultralyd for å måle at mormunnen er lang nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå