Gå til innhold

Testing 4 dager før ikm? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På cb-pakken står det at testen kan utføres 4 dager før forventet mens, og i morgen er det 4 dager før min ikm (ikm på mandag). Hvilke erfaringer har dere på dette området? Jeg har jo så lyst til å få vite om jeg er gravid eller ikke, men lurer på om det er bortkastet energi, spenning og penger å teste allerede i morgen... Vi skal en tur på hytten i morgen, og har en kjempekoselig hyttenabo som har hintet om vin-kveld en av disse dagene, så jeg kan jo bruke dette som en unnskyldning for å teste...? Men testen kan jo også bli negativ, men så kan jeg likevel være gravid... Hm.... Dilemma! Mannen min mener jeg kan drøye testingen til helgen (tidligst), ta ett lite glass og slappe av, men spørs om jeg klarer det da...

Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager før ikm hadde e svak svak strek me billigstrimmel. slik var d heilt fram til ikm. og var da gravid me mitt første barn.

Skrevet

Hei:=)

Titter innom ifra 2 trimester. Jeg tok test 4 dager før ikm. Den var negativ. Tok ny test når mensen ikke kom. Og den var positiv:=)

Er enig med mannen din, ville ventet til helgen.

Lykke til:=)

Skrevet

Enig med mannen din. Er stor sjanse for å få negativ fire dager før mensen selv om du er gravid.

Skrevet

Vanskelig å gi råd om hva du skal eller ikke skal gjøre... Jeg skjønner GODT at du er fristet til å ta en test.. Jeg testet 6 dager før ikm i mitt første svangerskap, og testen var positiv både på morgenurin og senere på dagen.. Så det går an, men sjansen er der jo for at det bare er sløsing av pæng (fordi man ikke kan være sikker på om negativ betyr ikke gravid, eller bare at det er for tidlig) - så da må man vurdere da, om det er en sjanse man er villig til å ta :)

Lykke til ihvertfall, uansett om det blir i morgen eller til helgen :)

Skrevet

Gu' så bra med sånne fora:) Takk for mange tilbakemeldinger, damer! Jeg har ikke helt bestemt meg, men jeg heller vel mot testing i helgen/mandag.... Eller... vi får se;)

Igjen, takk for tilbakemeldinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...