Virreli Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Skulle på shopping for noen dager siden. Gledet meg stort til å finne frem mine vanlige sko, og pakke bort crocs`a for godt. Jaggu fikk jeg ikke på meg en eneste av mine gamle sko, jeg måtte dra på shopping i crocs! Følte meg fysj! Har gått i crocs det siste halve året jo. Så jeg måtte gå til innkjøp av noen stygge uggs i størrelse 40. Grr! Ikke er jeg store bætan heller, så str 40 er for pailabber å regne på mine bein! Er det her vanlig eller?? Vil jeg noen gang få tilbake mine str 38 eller er jeg stuck med disse pailabbene? Jeg har jo skodilla og har uendelig mye sko. Lekre sko! Jeg har seperasjonsangst. Hjeelp.
Snupi27 Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 om du nettopp har født kan det jo hende det er vann som er igjen i beina =) en jeg jobbet med før gikk opp 3 str i sko. en str etter hver unge hun fødte.. hun gikk fra 37 til 40.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 hehehe, ta det heeelt med ro- det er nok bare vann som gjør føttene dine større, tror du ikke? I så fall vil det jo gå bort igjen rimelig snart, det er ihvertfall min erfaring (hilsen hun som også har slitt med pailabb-syndromet i det siste, men nå er på bedringens vei endelig;)
Virreli Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2010 Haha, godt å høre Lykkeli! Da er det håp i enden av pailabben! Jeg har jo mistet masse vann allerede og det ser ut som føttene er tilbake til normalen, men da setter jeg min lit til at det er mer igjen!
Virreli Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2010 Huff 21:11, 3 størrelser er mye! Går opp 2 for hver unge jeg da, dette kan jo bli interessant etterhvert ;P
Tjobing! Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Det skjer faktisk at noen går opp i str - og blir der :-/ Er ikke helt uvanlig, faktisk. Men hvor lenge siden er det du fødte, da? Er godt mulig det bedrer seg litt, da :-)
Virreli Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2010 Det er jo "bare" (?) 18 dager siden fødsel. Eller..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå