Gå til innhold

Når fikk du mage ???

Anbefalte innlegg

Er nå 13uker+1 :)

Har vært oppblåst i noen uker nå, ser magen har fått en annen fasong, men den er helt bløt enda.. Når fikk dere den harde babymagen ??

Med førstemann så hadde jeg en liiten hard kul på magen på denne tiden, lurer på hvor den blir av nå :P Er jo nå livmora vokser over symfysen og opp i magen. Svar pliis

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142433836-n%C3%A5r-fikk-du-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!! :) Er nå 22+6 og førstegangs. Min mage kom skikkelig i uke 16/17! Jeg er ikke veldig høy (162cm), så det syntes tidlig på meg :) Men den "typisk" harde babymagen kom vel rundt uke 19, om jeg ikke husker feil :) Og nå kjenner jeg at lillesnusket sparker fra utsiden både når jeg ligger, sitter og står :) Herlig med liv fra den lille! :)

Lykke til :D

Hei hadde hard babymage ra uke 13 ble tidlig veldig rundt på magen så alle trodde ejg var my lenger på vei, men så roet den seg velig og vokste sakte. Etter uke 18 begynte den å få skikkelig form å vokser nå jevnt og trutt er i uke 20 i dag, og ser nesten forandring på magen fra dag til dag =)

Annonse

Hei

i mitt første svangerskap, fikk jeg ikke skikkelig mage før etter første ultralyden i uke 18. skjulte graviditeten lenge!

ser ut til at det er det samme denne gangen også, magen er faktisk flat hos meg enda, er in uke 16 nå.

jeg er rimelig lang 174 cm, og har lang rygg. så d er vel en grunn til at det ikke vises så godt enda på meg.

Jeg er ca 13 uker nå, og går faktisk med gravidbusker på jobb. Har ikke lagt på meg i kg, men magen har kommet slik at ingen bukser passer meg på ettermiddagen. De er fin om morgenen, men etterhvert som dagen skrider frem - gjør også magen det. Men jeg ser bare feit(ere) ut - ikke gravid.......

Dette er min 2 graviditet.

Annonse

jeg fikk en nokså tydelig kul nederst på magen v uke 12-13, nå er jeg 17+2 og det synes godt at jeg er gravid, men med et utgangspunkt i 159 cm og 52 kg, skulle det kanskje ikke mye til heller.. ;)

ps. vekta er ikke det samme nå:P

med nr en husker jeg ikke helt men ganske tidlig,men var vel sikkert mer oppblåst en det det var babymage :P

med nr to fikk jeg rundt uke 20 kul ,det passet bra siden vi måtte holde det hemmelig en stund . (må gjennom litt prøver å sann )

denne gangen 5 år etter siste så har jeg alerede begynnt å få en liten mage som er hard er nå 12+3 ,men ser vel ikke akkurat gravid ut,folk tror vel bare jeg har lakt på meg :P tror det har litt med att jeg hadde en ma i slutten av april .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...