Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Noen som har erfaring med det? Lillegutt hadde 35 cm da han ble født og 36,7 på 6 ukers kontroll (da han var 7 uker). De stusset veldig på dette på HS og stilte en haug spørsmål om adferden hans. Noen som har hatt det slik, hvor det har rettet seg? Jeg kan ikke se noe galt, for vi får god kontakt og mange smil:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Vår tass hadde 36 i omkrets ved fødsel og 37,5 på 7 ukers kontroll. Det er ingen som har stilt spørsmål ved dette. Han var alltid blid og fornøyd. På alle kontrollene etterpå har hs bare positivt å si om ham og på ett-års kontrollen hadde han 47 i omkrets. Han var 48 cm og 2915 gr da han ble født. Hva lurte de på da?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Først sa hun bare at det sikkert var genetisk. Spurte om noen hadde veldig lite hode i familien. Og jeg kan ikke si at det noen gang har vært et tema, men hva er et lite hode liksom? Så ble hun plutselig helt vill og begynte å dra i guttungen og legge han i ulike stillinger, forsøkte å få blikkontakt og se om han kunne le. Han begynte å hyle, hvorpå helsesøster ble enda mer besatt og skulle tvinge frem et smil. Og spurte om vi fikk blikkontakt, om han smilte, lo osv.. og det gjør han jo. Men virket nesten som om hun tvilte på det jeg sa. Skal sies at han ikke hadde fått mat, siden jeg skulle veie han. Så var det legesjekk, hvor han smilte og koste seg. Likte å sprelle naken på undersøkelsesmatten. Så måtte vi vente en stund på helsesøster, så jeg skulle til å amme, men ble avbrutt da hun kom. Og han var sulten og lei. Så jeg skjønner ikke oppstyret, men gikk derfra med en følelse av at alt mulig var galt. Og vi må observere adferden osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå