Gå til innhold

Trygt å bade i klorvann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere når man trygt kan bade i klorbasseng uten fare for embryoet? Jeg er 8 uker på vei, men føler meg fortsatt ikke trygg på å bade med hensyn til alle basseluskene i fellesbad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan visstnok bade fram til du har åpning eller vannet ditt har gått, noe som sikkert ikke er noen fare enda ;)

Skrevet

Hehe, nei. Ingen fare for det enda. Men jeg har vært gjennom ivf og jeg mener at det stod ett eller annet sted at man ikke skulle bade i badekar eller i basseng på så og så lenge...

Noen som vet?

Skrevet

jeg har også gått igjennom ivf.. fikk også beskjed om det samme. husker ikke akkurat hvilken uke det var snakk om... men rundt uke 8-10 tror jeg det var.. men boblebad og andre varmebad så skal man holde seg unna.

( det er visst for at fostervannet kan bli for varmt). men badeland og badekar hjemme og div basseng er det bare å hoppe ut i.. :) jeg er selv 11 + 0 i dag, og har tenkte til å vente litt til før jeg hopper utti noe sted. men det er mest oga at jeg har hatt 3 blødninger og har GBS.

men om 3-4 uker så blir det nok litt svømming for å få trent bekkenet og ryggen litt.. :)

Skrevet

Jeg har badet et par ganger i badekaret hjemme de siste ukene. Synes det er godt når jeg er kvalm og uvel. :)

Hmm, vet fortsatt ikke helt om jeg tør å risikere basseng enda jeg altså. Har veldig lyst, men enn om jeg risikerer noe?

Skrevet

Mente man bør vente til slimproppen har festet seg - fram til da er det litt for åpent og fare for å få infeksjoner fra bassengvann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...