Gå til innhold

TRENGER INFO, VÆR SÅ SNILL...

UNA79

Anbefalte innlegg

Hadde SA 16.9., sluttet å blø 29.9. Før alt dette, hadde jeg syklus på 28 dager, eggløsning hver 14.dag.

HcG gikk ned raskt fra 3000 1.dag til 300 på dag 5....Sel om blødningene er slutt, tok en ny HcG 11.10. Da var den under 5 og alt er tilbake til normalen...

Spørsmålet er, når kan jeg vente neste eggløsning, blir syklus som før...hva skjer...? Ønsker å bli gravid snarest, men kjenner ikke noe som helt ift mens o.l. noe jeg gjorde før.

Alle sier at mensen kan komme tilbake fra 3 til 6 uker, regens dette fra blødningens 1.dag eller siste dag, altså når alt er over?

Stor takk for alle svar...nå er jeg utålmodig..desverre.

Fortsetter under...

Hei Una

Det generelle rådet er at man venter en syklus før man begynner igjen. Jeg sluttet å blø etter min siste SA for ca 10 dager siden og jeg har eggløsning nå. Har hatt 7 MA/SAer og har fått min normale syklus tilbake ganske fort hver gang. For meg har det gått ca 3-4 uker fra siste dag av blødning til jeg har fått mensen, men dette er jo veldig forskjellig fra person til person.

Lykke til med alt!

Tusen takk for rask respons Luddes mamma - minus 7. Det er trist å høre at du måtte gjennom så mye, jeg håper virkelig og hjetlig at det vil gå bra med deg neste gang.

Jeg vet også at alt er individuelt, men det er litt stressende å ikke kjenne noe som helst. Vanligvis kjente jeg eggløsningssmerter før, men nå er det ingenting. Det var noen liknende smerter 2 dager etter at blødningene stanset, men oppfattet disse som for tidlig for eggløsning. Og i og med at min hcg 11.10. var under 5 er jeg ikke/ikke blitt gravid hvis dette var da eggløsning. Håpet at mensen da kommer i løpet av denne mnd.

Dette var min første graviditet og første sa, er både lei meg, frustret og utålmodig. Er rasjonell:) men men, slik er det vel bare. Takk igjen for svaret og aller beste lykke til:))))

Hei gulblomst:)

takk til deg også, massseeee for svaret. Det er godt å høre at det gikk fort og normalt, om man kan si det, for deg etter sa. På den andre siden, leit å høre at du måtte gjennom dette så mange ganger. Jeg ønsker deg også masse til lykke neste gang. Jeg håper også at første mens kommer snarest slik at jeg VIRKELIG kan gå videre. Gode ønsker og håper å lese om gode nyheter fra dere begge snart:)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...