Kitti:) Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Hvordan gikk det hos legen i dag? Venter i spenning:)
CI82 Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Hei! Så koselig at du følger med Jeg skrev svar på en annen gammel tråd. I og med at jeg har hatt høye temperaturer i ca en uke nå, regner jeg med at jeg har hatt EL og da var det ikke så mye å finne ut av nå. Jeg tok også en g-test før jeg dro til legen, sånn i tilfelle. Den var negativ. Så når jeg kom til legen visste jeg at jeg ikke var gravid og at jeg sannsynligvis har EL for en uke siden. Følte meg litt dum som dro til legen for ingenting, men hun var veldig hyggelig og forståelsesfull. Jeg har nettopp byttet fastlege, så det var min første gang hos henne. Fikk snakket litt om hva som har skjedd det siste halve året (p-pillslutt, gravid, SA). Hun sa selvfølgelig at det var normalt med lange og ustabile sykluser etter det kroppen min har vært gjennom. Men hun ba meg ta kontakt igjen hvis det ikke har skjedd noe nytt om 1-2 mnd. Så det blir ikke noe undersøkelse på meg denne gangen. Håper jeg får mensen (eller er gravid) om en uke! Hvordan går det med deg da?
Maibaby:) Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 hehe, der svarte du jo hehe, ja satser på positiv test!!!! godt at tempen ennå er høy!!!
Kitti:) Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2010 Hei:) var bra legen var hyggelig og forståelsesfull da:) har mye å si at du føler deg godt tatt i mot selv når vi kommer for ingenting..hehe Bra hun vil følge deg opp og at du kan ta kontakt igjen om situsjonen er den samme om 2 mnd:) men krysser fingrene for at du ikke trenger å komme inn igjen før det er på kontroll med baby i magen:) Lykke til:) Hos meg er det ikke noe nytt, er begynt på trisekvens men har ikke merket noe forandring enda.. Jeg har ikke fått svar på blodprøvene de tok av meg da de fant "tvillingen" så jeg kjenner jeg er litt spent på den. Jeg har lyst å vite nå hva jeg skal gjøre med den og ikke se det an i tre mnd... men men tiden går fort:)
CI82 Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Nå har jeg endelig fått mensen. Litt skuffa siden jeg har hatt så mange symptomer på at jeg var gravid i det siste. Hadde begynt å håpe, men men. Nå er hvertfall denne lange syklusen endelig over! 60 dager varte den, håper neste blir kortere... Kan hvertfall stole på babycomp og temperaturmåling som har holdt seg på høyt nivå de siste 14 dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå