Gå til innhold

en liten krabbe inne i magen =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 19+4 og har morkaken på fremre vegg, og er dermed ventet å kjenne bevegelser senere/vagere enn "andre". Den siste uken har jeg likevel kjent noe rare greier. Det er ikke luftbobler som sprekker, fiskehaler eller sommerfuglvinger lik dere andre opplever. Det eneste jeg kan sammenligne det med er når man holder, bitte, bitte små krabber (!) i hånda og de går eller krafser. Det kiler liksom! Jeg kan ikke huske å ah hatt sånn følelse i magen tidligere. Likevel minner det så lite om andres beskrivelser av de første bevegelsene. Denne kilingen kan jo like godt være noe som strekker seg, etc. Kjenner det flere ganger om dagen. Hva tror dere, er det lille eller må jeg være litt tålmodig, dette er trolug noe annet, og snart vil også jeg kjenne fiskehaler og luftbobler? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe så koslig, sikkert beibisen som beveger seg der inne ja, høres hvertfall sånn ut.. Veldig forskjellig hvordan folk opplever det, jeg kjenner de første tegn til liv som om noen dunker forskiktig borti med pekefineren sin :P Har kjent lite til bobbler og den omtalte fisken har jeg ikke kjent noe til.. Men er mange som kjenner det på den måten.. Utrolig fint er det hvertfall :)) kos deg

Skrevet

Jeg vil anta at det er babyen du kjenner. Har selv morkaken på fremre vegg og begynte å kjenne noe så vidt når jeg var komt 18 uker. Legen på ul sa at det var baby det, han var ikke i tvil. Så er nok det med deg også:)

Uansett så gleder jeg meg til jeg kjenner enda mer liv enn nå. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...