Februarfisk Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Gir dere grøt før dere tar på pysj, eller pysj og kveldsstell før grøt? Ble plutselig litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det : )
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Vi gir grøt i 18-1830 tiden,så kveldsstellet og pysj, også får han ei flaske melk i 19-1930 tiden før det er senga:) Har skjøvet litt på tida nå i håp om at han sover litt lenger enn 0430-0530 imorgen. (har alltid sovet til 7-8,men nå den siste uka har han våknet 0430-0530, han er snart 6,5mnd). Normalt sett er det samme rutinene men en halvtime tidligere på alle:)
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Vi gjør det samme. Grøt først også en halvtime time senere kveldsstell og pysj på og flaske i mamma's fang så pusser vi tennene og legger henne i senga si.
Februarfisk Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2010 Takk for svar! Er fremdeles litt usikker, fordi jeg ammer jenta mi og hun er ikke alltid så interessert i puppen ; ). Moren min mente derfor det var lurt å gi grøt rett før jeg legger henne, så hun er god og mett. Noen andre erfaringer?
Grand Old Lady Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Her må det være grøt før kveldsstell. Denne gutten pakker nemlig etter med hendene og må omtrent spyles ned etter grøtspising :-) Deretter er det pysj, flaske og til slutt pussing av 4 søte små tenner. Leggingen går for øyeblikket som en drøm, o' måtte det bare vare!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå